Το Dunlop TT100 GP Radial είναι το νέο ελαστικό της Dunlop για ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα τμήματα της Ευρωπαϊκής αγοράς μοτοσυκλετών. Η αγορά των ρετρό αθλητικών roadster, η οποία αποτελείται από μηχανές όπως η BMW R NineT, η Yamaha XSR και η Kawasaki Z900RS, έχει αιχμαλωτίσει την φαντασία των οδηγών που αναζητούν να συνδυάσουν την τεχνολογία αιχμής με την vintage εμφάνιση.
Πολλοί αναβάτες σε αυτή την κατηγορία θα επιλέξουν ένα σύγχρονο σχεδιασμό, όπως το RoadSmart III της Dunlop για touring/ταξίδια ή το τελευταίο SportSmart TT για περιστασιακές διαδρομές σε πίστα. Όμως, ένας ολοένα αυξανόμενος αριθμός αναβατών αναζητούν μια αυθεντική εμφάνιση για να ταιριάζει και με την εικόνα της μηχανής τους. Το Dunlop TT100GP Radial αντλεί την έμπνευσή του από μια από τις πλέον σημαντικές αγωνιστικές αρένες της εταιρείας.
Η Dunlop είναι η πλέον επιτυχημένη εταιρεία ελαστικών στην ιστορία του Isle of Man TT, με περισσότερες νίκες από κάθε άλλο κατασκευαστή που διαγωνίζεται στους αγώνες του 2019. 50 χρόνια νωρίτερα ήταν άλλη μια χρονιά-ορόσημο για τη Dunlop. O Malcolm Uphill οδήγησε την Triumph Bonneville του στη νίκη με το πιο γρήγορο γύρο με 100.37mph πάνω σε ελαστικά Dunlop K81. Αυτή ήταν η πρώτη φορά όπου ένα ελαστικό παραγωγής είχε χρησιμοποιηθεί για να «σπάσει» το ρεκόρ του ορεινού σιρκουί των 60.6χλμ και η Dunlop μετονόμασε το K81 ως TT100 για να μνημονεύσει αυτό το κατόρθωμα. Το TT100 έχει παραμείνει στην παραγωγή έκτοτε, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Dunlop να παρέχει ελαστικά για τους ιδιοκτήτες κλασσικών μηχανών.
Σύγχρονη τεχνολογία με οικείο στυλ
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Το Dunlop TT100GP Radial ενσωματώνει την εμφάνιση του TT100, αναμειγνύοντας το κλασσικό σχέδιο πέλματος με τεχνολογία που μπορεί να χειριστεί τις αποδόσεις εφάμιλλες αθλητικών μηχανών που έχει μια σύγχρονη ρετρό μηχανή. Το σχέδιο του πέλματος υπέστη μια μικρή ανανέωση για να βελτιωθεί η ακαμψία και η ακρίβεια στις στροφές, αλλά οι μεγάλες αλλαγές βρίσκονται κάτω από το πέλμα. Μία ακτινωτή δομή-πλαίσιο προσφέρει έντονο συναίσθημα αυτοπεποίθησης.
Το μπροστινό ελαστικό έχει μια σύγχρονη κατασκευή που κάνει την μηχανή ευκολότερη στο χειρισμό, σημαντικό χαρακτηριστικό για τις απότομες στροφές και επιταχύνσεις των αστικών διαδρομών. Η Dunlop έχει εστιάσει στο να διασφαλίσει ότι το νέο ελαστικό παρέχει την ανάδραση που είναι απαραίτητη σε ταχύτητες πόλης.
Το πίσω ελαστικό διαθέτει την κατασκευή JLB (Jointless belt) της Dunlop. Αυτό εξαφανίζει την αλληλοεπικάλυψη ιμάντα οδηγώντας σε πιο ήπιο χειρισμό και μια πιο σταθερή επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα. Αυτή η τεχνολογία προέρχεται από τα τελευταία hypersport ελαστικά της Dunlop, γεγονός το οποίο είναι πολύ ταιριαστό καθώς πολλές από τις ρετρό αθλητικές μηχανές έχουν τους ίδιους κινητήρες και αναρτήσεις με τις αντίστοιχες σύγχρονες μηχανές και απαιτούν ανάλογες επιδόσεις ελαστικών.
Το μείγμα υλικών δίνει μοντέρνα εμφάνιση στο ρετρό ύφος του σχεδίου πέλματος. Συμπεριλαμβάνει κρυσταλλικό πυρίτιο που αυξάνει την συμμόρφωση σε χαμηλές θερμοκρασίες, επιτρέποντας στο μείγμα να εισχωρεί ελαφρώς στην επιφάνεια του δρόμου, αυξάνοντας την πρόσφυση και την αυτοπεποίθηση του αναβάτη. Αυτό το πυρίτιο, σε συνδυασμό με ένα σύγχρονο πολυμερές της Dunlop επίσης βοηθά στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας.
Ο Luca Davide Andreoni, Marketing Manager της Dunlop Motorcycle Europe, δήλωσε: “Ντύσαμε κάποιες από τις τελευταίες καινοτομίες της Dunlop με ένα από τα πιο εμβληματικά σχέδια πέλματός μας. Είτε οι αναβάτες έχουν μια κλασσική μηχανή που έχει ρυθμιστεί για να έχει επίπεδα αποδόσεων ανάλογα με σύγχρονες μηχανές ή μια ρετρό σπορ μηχανή, το Dunlop TT 100 GP Radial τους προσφέρει μια αυθεντική εμφάνιση με σύγχρονη τεχνολογία.”
Η σειρά ελαστικών Dunlop TT100 GP αποτελείται από 2 μεγέθη για μπροστινούς τροχούς και 4 μεγέθη για οπίσθιους. Αυτή η γκάμα ελαστικών καλύπτει τις ανάγκες πάνω από 60 διαφορετικών μοντέλων μηχανής από 16 διαφορετικούς κατασκευαστές.