Η επέκταση αυτής της συνεργασίας έρχεται τη στιγμή που η ομάδα της Premier League του City Football Group, Manchester City, ετοιμάζεται για να φτάσει στην Ιαπωνία, για το τελευταίο σκέλος της προετοιμασίας της στην Ασία. Η συγκεκριμένη περιοδεία κορυφώνεται με ένα sold out αγώνα στις 27 Ιουλίου, στο στάδιο Nissan στη Yokohama, όπου η ομάδα θα αγωνιστεί με τη Jokohama F. Marinos της J-League (η οποία ανήκει στη Nissan και στην οποία το City Football Group, κατέχει μειοψηφικό μερίδιο).
Η Nissan και το City Football Group είναι συνεργάτες από το 2014. Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ήταν ο πρώτος συνεργάτης του City Football Group, δουλεύοντας με την Manchester City, την New York City FC, καθώς και με την Melbourne City FC. Στο πλαίσιο της διευρυμένης συνεργασίας, ο διευθυντής της Manchester City, Pep Guardiola, “χρίστηκε” πρεσβευτής της Nissan. O Guardiola είναι ένας από τους πιο γνωστούς και πολυβραβευμένους προπονητές του κόσμου, ο οποίος πρόσφατα θεμελίωσε το “σπάσιμο” του ρεκόρ του συλλόγου του για την “Fourmidables” σεζόν, με την Manchsester City να κερδίζει την Premier League, το FA Cup, το League Cup και το Community Shield.
Η Nissan θα συνεχίσει να διατηρεί μια υψηλού προφίλ παρουσία σε όλους τους αγώνες ανδρών και γυναικών της Manchester City, στο παγκοσμίου φήμης στάδιο Etihad, καθώς και στο στάδιο Academy. Αντίστοιχη παρουσία θα υπάρχει στα παιχνίδια της New York City FC στο Yankee Stadium, καθώς και στους αγώνες της Melbourne City FC στο AAMI Park.
“Η Nissan ήταν ο πρώτος συνεργάτης του City Football Group το 2014”, δήλωσε ο Damian Willoughby, ανώτερος αντιπρόεδρος συνεργασιών του ομίλου. “Ήταν η πρώτη παγκόσμια επιχείρηση που κατανοούσε το όραμα και τους στόχους μας και είδε την αξία της χρήσης του μοντέλου των πολλών ομάδων, ως ένα τρόπο για να προσελκύσει το κοινό της, σε διάφορες σημαντικές αγορές, σε όλο τον κόσμο. Μια μεγάλη επιβράβευση της εταιρικής μας συνεργασίας, αποτελεί το γεγονός ότι επεκτείνουμε τη σχέση μας και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε στενά. Η Nissan είναι μια παγκοσμίου κλάσης μάρκα και έχει θέσει ένα εξαιρετικά υψηλό επίπεδο στο sports marketing. Όπως ακριβώς η Nissan αντιπροσωπεύει την καινοτομία που ενθουσιάζει, η οποία έχει περάσει και μέσα από τη συνεργασία μας, είμαστε ενθουσιασμένοι για να δούμε τι μπορούμε να δημιουργήσουμε μαζί. ”
Ο Roel De Vries, ανώτερος αντιπρόεδρος της Nissan και παγκόσμιος επικεφαλής μάρκετινγκ, καταναλωτικής εμπειρίας και στρατηγικής της μάρκας, δήλωσε: “Με ομάδες σε όλο τον κόσμο, το City Football Group είναι ο τέλειος συνεργάτης της Nissan. Συμμεριζόμαστε τη φιλοδοξία να ενθουσιάζουμε τον κόσμο, είτε πρόκειται για ποδόσφαιρο παγκόσμιας κλάσης, είτε για τεχνολογίες αυτοκινήτου που πρωτοστατούν σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι πρωτοποριακές στρατηγικές του Pep Guardiola κράτησαν την Manchester City στην κορυφή του παιχνιδιού, οπότε θα είναι ο ιδανικός πρεσβευτής για να προβάλλει την ιστορία του καινοτόμου οράματος του Nissan Intelligent Mobility “. Ο Guardiola, από την πλευρά του, πρόσθεσε: “Ανυπομονώ να συνεργαστώ ακόμη πιο στενά με τη Nissan. Η Nissan ήταν ένας σπουδαίος συνεργάτης για την Manchester City και γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλά συναρπαστικά σχέδια εν όψει . Ανυπομονώ ιδιαίτερα να επισκεφθώ το Στάδιο Nissan στη Yokohama, αυτό το Σάββατο.”