Με στόχο το να κατακτήσει τον τίτλο του “πιο ισχυρού αυτοκινήτου παραγωγής”, το Evija εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι αποδίδουν συνολικά 1.973 ίππους ή 2.000PS και 1.700Nm ροπής. Η εταιρεία δήλωσε πως το αυτοκίνητο μπορεί να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.
Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από ένα πακέτο μπαταριών που βρίσκεται στην μέση του αυτοκινήτου και μπορεί να καλύψει μέχρι και 400 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Το μοντέλο διαθέτει επίσης τις “ταχύτερα επαναφορτιζόμενες μπαταρίες στον κόσμο”, καθώς μπορεί να δεχθεί φόρτιση τάσεως 800 kW, ακόμη και αν δεν υπάρχουν τέτοιοι φορτιστές στην αγορά, μέχρι σήμερα (έως τώρα φτάνουν μέχρι τα 350 kW). Όταν θα υπάρχουν φορτιστές των 800 kW, το Evija θα φορτίζει πλήρως σε 9 λεπτά.
Σημαντικός παράγοντας για τις εκρηκτικές επιδόσεις του Evija είναι το απίστευτα ελαφρύ ενιαίο σασί ανθρακονημάτων, το οποίο ζυγίζει μόλις 129 κιλά. Έτσι, η πιο ελαφριά έκδοση του hypercar ζυγίζει 1.680 κιλά.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Ακόμη και αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι ιδανικά για χρήση στην πίστα, η Lotus εξόπλισε το Evija με 4 ψυγεία, ώστε να διατηρείται χαμηλά η θερμοκρασία των μπαταριών. Το αποτέλεσμα είναι ότι το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί “στα όρια του, χωρίς απώλειες ενέργειας, για τουλάχιστον 7 λεπτά, με το πρόγραμμα Track Mode”.
Εμφανισιακά, ο σχεδιασμός είναι πρωτοποριακός και σίγουρα δεν μας θυμίζει Lotus. Οι πλαινοί καθρέπτες έχουν αντικατασταθεί από κάμερες και τα Laser φώτα έχουν παραχθεί από την Osram, ενώ το φωτιζόμενο logo της εταιρείας λειτουργεί ως το φως για την όπισθεν.
Όταν οι αγοραστές ανοίξουν τις πόρτες (προς τα πάνω), βρίσκουν μία φουτουριστική καμπίνα, με τον πίνακα οργάνων να δίνει την αίσθηση ότι αιωρείται. Το τιμόνι διαθέτει κουμπιά για όλες τις λειτουργίες, όπως τα φλας και τον επιλογέα Drive Mode. Τα καθίσματα είναι φτιαγμένα από ανθρακόνημα, ενώ προαιρετικά μπορούν να εξοπλιστούν με αγωνιστικές ζώνες τεσσάρων σημείων.
Όπως όλα τα τόσο ακριβά και αποκλειστικά αυτοκίνητα, το Evija υπόσχεται ένα “απαράμιλλο επίπεδο εξατομίκευσης”. Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 130 αυτοκίνητα και η εταιρεία δέχεται παραγγελίες, αρκεί να καταθέσετε 276.718€ ή 250.000£. Τα πρώτα μοντέλα θα παραχθούν στις αρχές του επόμενου έτους, ενώ το καθένα θα κοστίζει 1,9 εκατ. €.