Σε μία δήλωση που δημοσιεύθηκε από σχετικό υπουργείο της χώρας, ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, είπε πως “από το 2019 έως και το 2023, θα αυξήσουμε προοδευτικά την επένδυση μας στα 28.3 τρις. ρουπία”
Η Ινδονησία είναι η πιο ισχυρή οικονομία της περιοχής και διαθέτει μεγάλα αποθέματα μεταλλεύματος νικελίου λατερίτη, ένα συστατικό-κλειδί για την δημιουργία των μπαταριών λιθίου που τοποθετούνται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι υπάλληλοι της χώρας θεωρούν πως η Ινδονησία μπορεί να γίνει ένας σημαντικός “παίκτης” στην παραγωγή μπαταριών και προσπαθούν να προσελκύσουν επενδυτές της αυτοκινητοβιομηχανίας.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Η Toyota συμφώνησε να επενδύσει στην Ινδονησία, κατά τη διάρκεια συνάντησης στο Osaka, μεταξύ του Luhut Pandjaitain και του CEO της εταιρείας, Akio Toyoda.
“Καθώς η κυβέρνηση της Ινδονησίας έχει ήδη προγραμματίσει την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων, η Toyota θεωρεί αυτή τη χώρα ως τον πρώτο προορισμό για επενδύσεις τέτοιου τύπου.” Η επένδυση θα πραγματοποιηθεί σε στάδια, ξεκινώντας αρχικά από την δημιουργία των υβριδικών οχημάτων στην Ινδονησία.
Αυτή δεν είναι η πρώτη επένδυση για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στην χώρα. Τον Δεκέμβριο, η Hyundai ανακοίνωσε μία επένδυση 880 εκατ. δολαρίων για να ξεκινήσει η τοπική παραγωγή EV αυτοκινήτων.