Το πρώτο πράμα που παρατηρεί κάποιος βλέποντας τις εικόνες είναι το μέγεθός του. Είναι πολύ, πολύ μικρό. Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τις ακριβείς διαστάσεις, αλλά φαίνεται να είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το δημοφιλές Fiesta. Όμως, καθώς είναι Crossover, το σχεδιασμός διαφέρει πολύ και η θέση οδήγησης βρίσκεται σημαντικά ψηλότερα.
Το Puma θα είναι διαθέσιμο σε δύο υβριδικές εκδόσεις, με έναν 1.000άρη κινητήρα συνοδευόμενο από έναν ηλεκτροκινητήρα. Η απόδοση του βασικού μοντέλου βρίσκεται στους 123 ίππους, ενώ το κορυφαίο μοντέλο αποδίδει 152 ίππους. Οι λεπτομέρειες για τα στοιχεία κατανάλωσης δεν έχουν δημοσιευθεί ακόμη.
Δοκιμή Porsche Cayenne e-Hybrid: Ακαταμάχητα γοητευτική, αδιανόητα ικανή!
Ακόμη και αν το νέο Crossover είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με “μικρούς” κινητήρες, εξοπλίζεται με μία τεράστια ποικιλία συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει η οθόνη 12,3 ιντσών, η οποία είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού. Ο πίνακας οργάνων μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού και συνδέεται με τον σύστημα infotainment. Το κορυφαίο ηχοσύστημα B&O βρίσκεται στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Το νέο Puma θα παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο.