Με την ονομασία SF90 Stradale, το αυτοκίνητο γιορτάζει τα 90 χρόνια της Scuderia Ferrari και τον δυνατό δεσμό μεταξύ τον αυτοκινήτων παραγωγής και των αγωνιστικών της εταιρείας.
Φυσικά, η μεγάλη είδηση είναι το plug-in υβριδικό σύνολο κίνησης, το οποίο διαθέτει έναν turbo V8 4 λίτρων με απόδοση 769 ίππων και 800Nm ροπής και ένα υβριδικό σύστημα με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ένας τοποθετείται ανάμεσα στον V8 και το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων, ενώ οι άλλοι δύο τοποθετούνται στον εμπρός άξονα.
Οι ηλεκτροκινητήρες κινούνται από μία μπαταρία λιθίου 7,9kWh και αποδίδουν συνολικά 217 ίππους. Έτσι, η SF90 Stradale αποδίδει συνολικά 986 ίππους (1000PS).
Από άποψη επιδόσεων, το supercar μπορεί να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα και από τα 0 στα 200 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα. Εάν βρεθεί σε αρκετά μεγάλο δρόμο, μπορεί να επιταχύνει μέχρι τα 340 χλμ./ώρα. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του βρίσκεται στα 25 χιλιόμετρα, ενώ το αυτοκίνητο όταν κινείται ηλεκτρικά είναι μπροστοκίνητο!
Ακόμη και αν τα plug-in υβριδικά οχήματα έχουν συνήθως ένα αυξημένο βάρος, η SF90 Stradale ζυγίζει μόλις 1.570 κιλά, σημειώνοντας ρεκόρ σχέσης βάρους/απόδοσης με 1,57 κιλά ανά ίππο. Η Ferrari γνώριζε ότι το να κρατήσει το βάρος χαμηλά θα ήταν μία από τις μεγαλύτερες δυσκολίες στην ανάπτυξη του νέου της αυτοκινήτου, καθώς το υβριδικό σύστημα προσέθεσε 270 κιλά.
Χρησιμοποιώντας ένα ειδικό μείγμα υλικών για την ανάπτυξη του αμαξώματος και πολλά μέρη από ανθρακονήματα, κατάφεραν να ελαφρύνουν το αυτοκίνητο, κάνοντας το ταυτόχρονα 20% πιο στιβαρό από την προηγούμενη πλατφόρμα.
Στο τιμόνι της νέας Ferrari βρίσκεται ο νέος μοχλός “eManettino”, που επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέξουν ανάμεσα σε 4 διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης. Το eDrive είναι ουσιαστικά το “EV Mode” του αυτοκινήτου, ενώ το Hybrid Mode πετυχαίνει την μέγιστη αποδοτικότητα. Το Performance Mode δεν σβήνει ποτέ τον V8, έτσι ώστε “η δύναμη να είναι άμεση, χωρίς καθυστερήσεις”.
Τέλος, το Qualify Mode “απελευθερώνει” όλη τη δύναμη του αυτοκινήτου, δίνοντας προτεραιότητα στις επιδόσεις παρά στην φόρτιση των μπαταριών, έτσι ώστε οι ηλεκτροκινητήρες να αποδίδουν στο μέγιστο.
Οι μηχανικοί της εταιρείας ανέπτυξαν το νέο electronic Side Slip Control (eSSC), το οποίο προσθέτει ένα σύστημα πρόσφυσης για τους ηλεκτροκινητήρες και βελτιστοποιεί την “ετοιμότητα της ροπής, είτε από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε από τους ηλεκτροκινητήρες”.
Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο είναι επαναστατικό, σε σχέση με τα αυτοκίνητα της τελευταίας 20ετίας. Το σχήμα του είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, με το μοντέλο να εξοπλίζεται με λεπτά LED φώτα, ένα καμπυλωτό παρμπρίζ και λεπτότερες Α-κολώνες.
Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει σχεδιαστεί έναν σκοπό, την αεροδυναμική. Όπως εξήγησε η Ferrari, το κάλυμμα του κινητήρα χωρίζεται σε 2 μέρη, με το ένα να είναι σταθερό. Το αποτέλεσμα είναι 390 κιλά downforce στα 250 χλμ./ώρα.
Ο φουτουριστικός σχεδιασμός συνεχίζεται εντός της καμπίνας, με έναν τεράστιο, ψηφιακό πίνακα οργάνων 16 ιντσών. Το μοντέλο διαθέτει επίσης Heads-Up Display για τον συνοδηγό.