Το ανανεωμένο μοντέλο εξοπλίζεται με νέο εμπρός προφυλακτήρα και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, όπως επίσης έχει ανασχεδιασμένα φώτα ομίχλης. Στο πίσω μέρος, υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, ανανεωμένος προφυλακτήρας και μεγαλύτερες απολήξεις εξατμίσεων. Τέλος, υπάρχουν νέοι τροχοί και νέες επιλογές χρωμάτων αμαξώματος (Jucaro Beige metallic, Misano Blue metallic και BMW Individual Storm Bay Μetallic).
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι μικρές, με νέο μοχλό ταχυτήτων και ένα νέο -προαιρετικό- σύστημα infotainment 8,8 ή 10,25 ιντσών.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Το ανανεωμένο Χ1 θα “προσγειωθεί” στην αγορά εντός του καλοκαιριού με επιλογές τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων. Όμως, το σημαντικό νέο είναι ότι στην γκάμα προστέθηκε μία plug-in υβριδική έκδοση με την ονομασία X1 xDrive 25e.
Προγραμματισμένο να περάσει στην παραγωγή τον Μάρτιο του 2020, το X1 xDrive 25e εξοπλίζεται με έναν TwinPower Turbo κινητήρα ο οποίος αποδίδει 123 ίππους και 220Nm ροπής. Ο βενζινοκινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς, ενώ οι πίσω κινούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 94 ίππων και 165Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ισχύ από μία μπαταρία λιθίου 9,7 kWh, δίνοντας στο Χ1 ηλεκτρική αυτονομία 50 χιλιομέτρων.
Εκτός της plug-in υβριδικής έκδοσης, είναι διαθέσιμα τα X1 sDrive16d με έναν τρικύλινδρο 1.500άρη απόδοσης 114 ίππων και 270Nm ροπής και X1 xDrive25d, με τον turbo δίλιτρο κινητήρα να αποδίδει 228 ίππους και 450Nm ροπής. Τέλος, είναι διαθέσιμο το βενζινοκίνητο X1 xDrive25i με 228 ίππους και 350Nm ροπής.