Αν η Γαλλική εταιρεία αποφασίσει να συνεχίσει, είναι πιθανόν να υπογράψει ένα μη-δεσμευτικό συμφωνητικό με την FCA, για να προχωρήσει με τις προτάσεις της για την συγχώνευση.
Η FCA πρότεινε επισήμως μία συγχώνευση 50-50 με την Renault την Δευτέρα, με μια ολλανδική εταιρεία χαρτοφυλακίου να διαχειρίζεται τη διαδικασία και θα παρέχει επίσης ποσοστό 14,5% στην Exor, την εισηγμένη εταιρεία χαρτοφυλακίου που ανήκει στην οικογένεια Agnelli / Elkann.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Σε ανακοίνωση σχετικά με την συγχώνευση, η Fiat Chrysler είπε πως η συγχώνευση των δύο ομίλων θα δημιουργούσε τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο, με σχεδόν 9 εκατομμύρια πωλήσεις αυτοκινήτων ετησίως.
“Συνδυάζοντας τις επιχειρήσεις μας θα μας έδινε απίστευτη δύναμη. Ο συνδυασμός θα δημιουργούσε μία μάρκα που η γκάμα της καλύπτει πλήρως κάθε σημείο της αγοράς, με τις πολυτελείς/premium μάρκες όπως η Maserati και η Alfa Romeo, τις προσιτές μάρκες όπως η Dacia και η Lada και τις διάσημες Fiat, Renault, Jeep και Ram.”
Από την πλευρά της, η Renault δημοσίευσε μία σύντομη δήλωση, επιβεβαιώνοντας πως υπάρχει αυτή η πρόταση.
“Μετά από μία προσεκτική ανάγνωση των όρων για την φιλική συγχώνευση με την FCA, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να μελετήσει με ενδιαφέρον την ευκαιρία μιας τέτοιας συνένωσης επιχειρήσεων, ανακουφίζοντας το αποτύπωμα παραγωγής του Groupe Renault και δημιουργώντας πρόσθετη αξία για τη Συμμαχία.”