Ο Βραζιλιάνος οδηγός, αν και είχε πολύ δύσκολο έργο στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, κατάφερε με το χρόνο που σημείωσε να έχει την 3η θέση στην εκκίνηση. Με σωστή στρατηγική ήδη από την έναρξη του αγώνα, βρέθηκε στην πρωτοπορία στον 5ο μόλις γύρο και με άψογη διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας του Audi e-tron FE05, τερμάτισε πρώτος, σχετικά άνετα. Μάλιστα, πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα, εξασφαλίζοντας τον επιπλέον σχετικό βαθμό, που μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα πολύτιμος στη συνέχεια.
Η νίκη αυτή, 10η συνολικά στην καριέρα του Ντι Γκράσσι, φέρνει τον πιλότο της Audi στη 2η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, μόλις 6 βαθμούς πίσω από τον Ζαν-Ερίκ Βερνιέ, με τρεις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωσή του. Σε αντίστοιχη θέση βρίσκεται πλέον και η ομάδα της Audi Sport ABT Schaeffler, η οποία μετρά πλέον συνολικά 40 παρουσίες οδηγών της στο βάθρο, στη σχετικά σύντομη ιστορία του πρωταθλήματος Formula E.
Ο άλλος οδηγός της ομάδας της Audi, ο Γερμανός Daniel Abt, νικητής στο περσινό, πρώτο E-Prix στο Βερολίνο, τερμάτισε φέτος στην 6η θέση.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Το επόμενο, ενδέκατο E-Prix του φετινού πρωταθλήματος, θα πραγματοποιηθεί στις 22 Ιουνίου στη Βέρνη της Ελβετίας, με το πρωτάθλημα να ολοκληρώνεται με διπλό αγώνα στις 13 και 14 Ιουλίου στη Νέα Υόρκη.