Στο ετήσιο γενικό συνέδριο της εταιρείας στο Neckarsulm την προηγούμενη εβδομάδα, αποφασίστηκε το τέλος του Audi TT, όπως το ξέρουμε.
Ο Bram Schot, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi, δήλωσε: “Βρισκόμαστε σε ένα σημείο που πρέπει να αποφασίσουμε ποιές πρωτοπορίες θα εφαρμόσουμε και ποιές όχι. Αλλά, όταν συγκεντρώνεσαι σε κάτι, αναγκαστικά παραγκωνίζεις κάτι άλλο. Για παράδειγμα, το Audi TT: Εδώ και 2 δεκαετίες έχουμε αυτό το νεαρό σπορ αυτοκίνητο το οποίο συγκινεί τους οδηγούς του, είτε ως coupe είτε ως roadster. Σε μερικά χρόνια, θα αντικαταστήσουμε το ΤΤ με ένα νέο εντυπωσιακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, στο ίδιο εύρος τιμής.”
Πέραν αυτού, δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες για την είδηση. Με το ΤΤ να έχει μόλις δεχτεί facelift, σίγουρα θα συνεχίσει να παράγεται για μερικά ακόμη χρόνια. Ακόμη και το πεντακύλινδρο TT-RS, το οποίο μπορεί “άνετα” να πωλείται έως το 2021, χάρη σε ένα νέο φίλτρο σωματιδίων βενζίνης.
Όσο για τον μεγάλο αδερφό του ΤΤ, το R8, φήμες το θέλουν να εξαφανίζεται και να επιστρέφει και αυτό ως ηλεκτροκίνητο, αλλά σύμφωνα με τον Schot, το μέλλον του είναι άγνωστο. “Όπως είπα, οταν συγκεντρώνεσαι σε κάτι, κάτι άλλο μένει απ’έξω. Το ίδιο ισχύει και για το R8. Χρειαζόμαστε στα αλήθεια έναν αντικαταστάτη με κινητήρα εσωτερικής καύσης; Ταιριάζει στο οραμα μας; Μια εκτεταμένη συζήτηση θα απαντήσει αυτές τις ερωτήσεις”.
Η “εκτεταμένη συζήτηση” μπορεί να περιλαμβάνει τα σχέδια της Lamborghini, εταιρείας θυγατρικής της Audi, η οποία θέλει την επόμενη γενιά των supercar της να είναι υβριδικά, διατηρώντας τους ατμοσφαιρικούς V10 και V12.