Το “TheWorldOffroad” είναι ένα εγχείρημα πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα: ο δημοσιογράφος αυτοκινήτου και φωτογράφος Άκης Τεμπερίδης, μαζί με τη σύντροφό του Βούλα Νέτου και την 7χρονη κόρη τους, είναι η πρώτη οικογένεια από την Ελλάδα που επιχειρεί να κάνει το γύρο του κόσμου. Και για όχημά τους επέλεξαν ένα ειδικά διασκευασμένο IVECO VM90 4×4.
Πρόκειται για το δεύτερο “TheWorldOffroad”καθώς από το 2007 έως το 2010, ο Άκης και η Βούλα έκαναν ήδη το γύρο του κόσμου με άλλο 4Χ4 όχημα. Ήταν ένα επικό ταξίδι 167.000 χιλιομέτρων από 66 χώρες και στις πέντε ηπείρους, το οποίο διήρκεσε 1.234 ημέρες. Η εταιρία Παύλος Ι. Κοντέλλης Α.Ε.Β.Ε. και η IVECO Genuine Parts είναι επίσημοι χορηγοί του νέου εγχειρήματος, έχοντας αναλάβει την τεχνική υποστήριξη του οχήματος και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
«Όταν μάθαμε ότι μία ελληνική οικογένεια αποφάσισε να κάνει ένα τόσο μεγάλο και δύσκολο ταξίδι με όχημα IVECO, σκεφτήκαμε ότι θα θέλαμε να συμμετέχουμε σ’ αυτό», δήλωσε ο κ. Σπύρος Αρέθας, διευθυντής του Τμήματος IVECO της Παύλος Ι. Κοντέλλης Α.Ε.Β.Ε.«Αν και το στρατιωτικό VM90 έχει σταματήσει να κατασκευάζεται εδώ και καιρό και δε διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας IVECO, δεν παύει να είναι ένα αυθεντικό IVECO που μπορεί να φτάσει χωρίς πρόβλημα μέχρι τα πέρατα του κόσμου».
«Η τεχνική υποστήριξη της Παύλος Ι. Κοντέλλης Α.Ε.Β.Ε. είναι πολύ σημαντική για εμάς ειδικά σε απομακρυσμένες περιοχές, όπως στην κεντρική Ασία όπου θα βρεθούμε τους επόμενους μήνες», είπε ο Άκης Τεμπερίδης. «Η φροντίδα του αυτοκινήτου από τους εξειδικευμένους μηχανικούς της εταιρίας στην Αθήνα και η άτυπη εκπαίδευση που μας πρόσφεραν, μας χαρίζει ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά και μας εμπνέει εμπιστοσύνη».
Το IVECO VM90 της αποστολής “TheWorldOffroad” φιλοξενήθηκε για μία εβδομάδα στο κεντρικό συνεργείο της Παύλος Ι. Κοντέλλης Α.Ε.Β.Ε. στην Αθήνα, για εξονυχιστικό, πλήρη έλεγχο και για περιοδική συντήρηση, που περιλάμβανε προληπτική αντικατάσταση ιμάντων, λιπαντικών και φίλτρων κινητήρα, καθώς και βαλβολίνων στο κιβώτιο και στο σύστημα μετάδοσης. Επίσης, ο κινητήρας λύθηκε τελείως, ελέγχθηκε σε βάθος και συναρμολογήθηκε, αφού αντικαταστάθηκαν προληπτικά τα κουζινέτα στροφάλου, ο ιμάντας χρονισμού και μία τσιμούχα του μπλοκ που παρουσίασε μικρή διαρροή. Τέλος, αντικαταστάθηκαν μπαλάκια και σινεμπλόκ, στην μπροστινή ανάρτηση τα ημιαξόνια και τα υλικά τριβής στα φρένα.