Για μία ακόμη φορά, οι κατατακτήριες δοκιμές ήταν ένας καθοριστικός παράγοντας αφού οι οδηγοί στις ψηλότερες θέσεις της γενικής κατάταξης ήταν οι πρώτοι που βγήκαν στην πίστα, με αποτέλεσμα να έχουν μειονέκτημα στην εκκίνηση του αγώνα.
Ως εκ τούτου, ο Λούκας ντι Γκράσσι ξεκίνησε τον αγώνα από τη 13η θέση του grid και ο Ντάνιελ Αμπτ από τη 16η. Παρόλα αυτά και οι δύο οδηγοί της Audi Sport ABT Schaeffler κατάφεραν να ανέβουν σε θέσεις και να προσπεράσουν αρκετούς αντιπάλους τους. Απογοήτευση για τον Λούκας ντι Γκράσσι που ενώ βρισκόταν 8ος, εξωθήθηκε στις μπαριέρες από τον οδηγό της BMW, Alexander Sims, με αποτέλεσμα να αποσυρθεί από τον αγώνα.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Ο Ντάνιελ Αμπτ έκανε έναν επίσης συναρπαστικό αγώνα για να τερματίσει 8ος. Ωστόσο, χρεώθηκε με ποινή χρόνου και υποβιβάστηκε στη 15η θέση. Η τύχη γύρισε την πλάτη της και στην Audi Envision Virgin Racing αφού οι οδηγοί της, Ρόμπιν Φρίινς (Robin Frijns) και Σαμ Μπερντ (Sam Bird), εγκατέλειψαν λόγω συγκρούσεων στην τελική φάση.
Το Βερολίνο είναι η πόλη που θα φιλοξενήσει τον επόμενο γύρο της Formula E, στις 25 Μαΐου. Πέρυσι, στο «εντός έδρας» E-Prix η Audi είχε κυριαρχήσει κάνοντας το «1-2» στον αγώνα, παίρνοντας την pole και σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο.