Η κίνηση της Ιαπωνικής εταιρείας να αναπτύξει δικούς της κινητήρες έρχεται ως έκπληξη, ενώ “μαρτυρά” το πλάνο της εταιρείας να εισαχθεί στο premium κομμάτι της αγοράς. Η νέα αρχιτεκτονική της Mazda με τους εξακύλινδρους κινητήρες, μπορεί να υποστηρίξει mild αλλά και plug-in υβριδικές εκδόσεις, χάρη στον τρόπο τοποθέτησης του κινητήρα.
Οι εξακύλινδροι κινητήρες κάνουν ένα “comeback” τον τελευταίο καιρό, με την Mazda να ακολουθεί για πρώτη φορά τα βήματα της Mercedes και της Jaguar Land Rover, αλλά φυσικά και της BMW, που είναι ο “βασιλιάς” των εξακύλινδρων σε σειρά.
Η εταιρεία δεν παρουσίασε κάποιο χρονοδιάγραμμα για την παρουσίαση των κινητήρων, ούτε ανέφερε σε ποια μοντέλα θα τοποθετούνται. Ωστόσο, υποσχέθηκε ότι θα αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες στο μέλλον. Οι νέοι κινητήρες θα διαθέτουν την τεχνολογία Spark Controlled Compression Ignition της Mazda, που θα κάνει το ντεμπούτο της με το Mazda 3 Skyactiv-X φέτος, δίνοντας στο αυτοκίνητο αρκετή δύναμη και ανταγωνιστική αποδοτικότητα.
Αυτά τα νέα ήταν ιδιαίτερα χαρμόσυνα στους θαυμαστές της εταιρείας, διότι τους δίνει την ελπίδα ότι θα δουν το Vision Coupe του 2018 να περνά στην παραγωγή.