Και οι δύο εταιρείες βρίσκονται κάτω από την στέγη του ομίλου FCA από το 2015, όταν η Ferrari αποσπάστηκε από την μητρική της εταιρεία, ως μέρος ενός IPO.
Παρ’όλα αυτά. η Ferrari συνέχιζε να κατασκευάζει V6 και V8 κινητήρες για τα μοντέλα της Maserati όπως τα Ghibli, Quattroporte, Levante, GranTurismo και GranCabrio. Εξοπλίζει, δηλαδή, σχεδόν όλη τη γκάμα της Maserati, αλλά αυτό πρόκειται να αλλάξει.
“Όπως γνωρίζετε, έχουμε ένα συμβόλαιο και η Maserati ανακοίνωσε πως μετά τη λήξη του συμβολαίου, αυτό δεν θα ανανεωθεί.”, δήλωσε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri. “Έτσι, θα σταματήσουμε να προμηθεύουμε κινητήρες στη Maserati, κάτι που από την πλευρά μας είναι κάτι θετικό, από άποψης κερδών, αλλά και λόγω της ανακατεύθυνσης του προσωπικού που εργαζόταν στον συγκεκριμένο τομέα”. Ολοκληρώνοντας, δήλωσε πως η συνεργασία θα διακοπεί το 2021 ή το 2022. Μετά από το 2022, η εταιρεία από το Maranello δεν θα ξαναμοιραστεί τους κινητήρες της με άλλες εταιρείες.
Η Maserati χρησιμοποιεί κινητήρες της Ferrari από το 2002 μέχρι και σήμερα. Αυτή τη στιγμή, η Maserati χρησιμοποιεί τον 3.0 λίτρων twin-turbo V6, 3.8 λίτρων twin-turbo V8, και τον 4.7-λίτρων ατμοσφαιρικό V8 της Ferrari.
Η Maserati δεν έχει κάνει κάποια ανακοίνωση για την πηγή προμήθειας των κινητήρων της μετά τη λήξη του συμβολαίου. Φυσικά, θα μπορούσε να φτιάξει δικούς της κινητήρες, ή να βρει έναν άλλο προμηθευτή, ιδανικά μέσα στον όμιλο FCA. Πώς θα σας φαινόταν μία Maserati με κινητήρα Dodge;