Ο Rowland πήρε τη δεύτερη θέση αφού τερμάτισε με μόνο 0,201 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή του αγώνα, ενώ ο Sebastien Buemi ολοκλήρωσε την εντυπωσιακή μέρα της ομάδας, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση.
Η Nissan e.dams τελείωσε τον αγώνα με 31 βαθμούς, περισσότερους από οποιαδήποτε άλλη ομάδα στην πίστα, στον τρίτο Ευρωπαϊκό αγώνα της σεζόν. Η συμμετοχή της Nissan στην Formula E, έρχεται για να αποδείξει τη δύναμη και την απόδοση της τεχνολογίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, όντας ο βασικός πυλώνας του οράματος Nissan Intelligent Mobility της εταιρείας.
Ο Rowland κατέλαβε τη δεύτερη θέση στα οκτώ λεπτά του αγώνα, ευρισκόμενος πίσω από τον τελικό νικητή Jean-Eric Vergne. Παρά την απόσταση αναπνοής από τον πρώτο κατά τα τελευταία λεπτά του αγώνα, ο Βρετανός πιλότος οδήγησε εξαιρετικά, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στο βάθρο των νικητών.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Ο Buemi έδωσε μια έντονη μάχη από νωρίς με τον Felipe Massa, όπου στη συνέχεια κράτησε αμυντική στάση προκειμένου να διατηρήσει τη θέση του μέχρι την καρό σημαία, προβάλλοντας αντίσταση στην πίεση στων αντιπάλων του.
“Καθώς δεν ήταν ένας αγώνας με μεγάλες προσδοκίες για εμάς, το γεγονός ότι αφήνουμε το Μονακό με pole position, ένα βάθρο, δύο αυτοκίνητα στα πέντε πρώτα και με τους περισσότερους βαθμούς από οποιαδήποτε άλλη ομάδα, είναι ένα λαμπρό αποτέλεσμα”, δήλωσε ο Michael Carcamo , Διευθυντής παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού της Nissan.
Ως η πρώτη Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που συμμετέχει στην Formula E, η Nissan θα αξιοποιήσει την αποδεδειγμένη της εμπειρία και πρωτοκαθεδρία, σε παγκόσμια κλίμακα, στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, έχοντας πουλήσει πάνω από 400.000 Nissan LEAF, από τη έναρξη διάθεσής του μοντέλου, το 2010.