Τον μήνα Απρίλιο, η Seat σημείωσε 51.000 πωλήσεις, 1,8% περισσότερες από το 2018. Ήταν επίσης ο καλύτερος Απρίλιος στην ιστορία της μάρκας αφού ξεπέρασε τις 50.100 πωλήσεις του 2018. Επιπλέον, οι πωλήσεις της νέας μάρκας Cupra* συνεχίζουν να σπάνε τα ρεκόρ. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, η Cupra πούλησε 7.900 αυτοκίνητα, 82,3% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018 (*: τα αποτελέσματα ενσωματώνονται στο σύνολο πωλήσεων της Seat).
O Seat Vice-president Sales and Marketing και Cupra CEO Wayne Griffiths τόνισε ότι «επιδεικνύουμε σταθερή ανάπτυξη τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς μας κυρίως στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Είμαστε βέβαιοι ότι θα διατηρήσουμε αυτή τη θετική τάση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους χάρη στη γκάμα SUV που αντιπροσωπεύει πλέον το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων μας. Η Cupra συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία μας τόσο με το λανσάρισμα του νέου Cupra Ateca, όσο και με την πορεία του Leon Cupra».
Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2019, Γερμανία, Αλγερία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι τρεις χώρες που σημείωσαν την υψηλότερη αύξηση όγκου πωλήσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Η Ισπανία αποτελεί την κύρια αγορά της Seat την περίοδο αυτή, με αύξηση 4,2% και συνολικά 40.900 πωληθέντα αυτοκίνητα. Η Seat είναι η κορυφαία μάρκα στην Ισπανία και το Leon είναι το πιο ευρέως διαδεδομένο μοντέλο. Η Γερμανία και η Βρετανία ακολουθούν την Ισπανία, ενώ η Γαλλία και η Ιταλία, οι δύο χώρες-κλειδιά της στρατηγικής ανάπτυξης της Seat στην Ευρώπη, σημειώνουν διψήφια αύξηση με 11.400 πωλήσεις (+14.6%) και 9.600 πωλήσεις (+14.4%) αντίστοιχα.
Οι πωλήσεις Seat σημείωσαν επίσης αύξηση στην Αυστρία (8.000, +2.5%), στην Ελβετία (4.600, +13.9%), στις Κάτω Χώρες (4.100, +22.3%), στη Σουηδία (2.700, +14.1%) και στη Δανία (2.200, +28.4%) όπως επίσης και στην Αλγερία όπου συνεχίζει να παρουσιάζει ισχυρή ανοδική τάση με περίπου 12.000 πωλήσεις (11.900, +18.7%).
Αύξηση των οικονομικών αποτελεσμάτων
Η αύξηση των πωλήσεων και η θετική επίδραση πώλησης οχημάτων με υψηλότερο περιθώριο κέρδους επέτρεψαν στο λειτουργικό κέρδος της Seat να φθάσει στο ρεκόρ των 89 εκατομμυρίων ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019, δηλαδή κατά 5,5% μεγαλύτερο από ότι την ίδια περίοδο του 2018 (85 εκατ. Ευρώ). Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών της Seat αυξήθηκε για πρώτη φορά πάνω από 3 δισεκατομμύρια ευρώ (3.053 δισ. Ευρώ) την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2019, ο οποίος είναι κατά 9,7% υψηλότερος από τους πρώτους τρεις μήνες του περασμένου έτους (2,782 δισ. Ευρώ).