Η Toyota συνεργάστηκε με την Kenworth, ενώ το νέο φορτηγό να είναι ουσιαστικά η εξέλιξη δύο προηγούμενων concept με τις ονομασίες Alpha και Beta, με όλα τα παραπάνω οχήματα είναι μέρος του προγράμματος «Project Portal».
Το φορτηγό βασίζεται στο Kenworth T680 Class 8 και χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολογία υδρογόνου της Toyota. Οι εταιρείες δεν έδωσαν πολλές λεπτομέρειες, αλλά δήλωσαν ότι το νέο φορτηγό «επεκτείνει τις δυνατότητες» των προηγούμενων και έχει «βελτιωμένη ικανότητα και απόδοση». Η αυτονομία υπολογίζεται στα 483 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο, με την Toyota να σημειώνει ότι αυτή η αυτονομία είναι «η διπλάσια από αυτή των τυπικών φορτηγών».
Συνολικά θα παραχθούν 10 φορτηγά, για το έργο «Zero-and-Near-Zero Emission Freight Facilities Project» και θα χρησιμοποιηθούν για μεταφορές φορτίων στο λιμάνι του Λος Άντζελες και του Long Beach. Τέσσερα από τα φορτηγά θα χρησιμοποιούνται από το τμήμα Toyota Logistics Services, το οποίο ευθύνεται για την επεξεργασία και διανομή όλων των προϊόντων της Toyota που πωλούνται στις Η.Π.Α. Επίσης, η UPS θα χρησιμοποιεί τρία φορτηγά.
Τα οχήματα τεχνολογίας υδρογόνου δεν έχουν καταφέρει να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών, αλλά ο Executive Vice President της εταιρείας, Bob Carter, δήλωσε ότι η Toyota έχει «δεσμευθεί στην τεχνολογία υδρογόνου ως κινητήριο σύστημα για το μέλλον, καθώς είναι μία καθαρή πλατφόρμα που συναντά τις ανάγκες της αυτονομίας με μηδενικούς ρύπους».