Ακόμη και αν είναι διαθέσιμο και ως αποκλειστικά πισωκίνητο, η σημαντική προσθήκη του GTS είναι το «δυναμικό» σύστημα τετρακίνησης με την ονομασία D-AWD. Σύμφωνα με την εταιρεία, το σύστημα «εμπνέει τον οδηγό για πιο ενθουσιώδη οδήγηση». Τα διάφορα μέρη από ανθρακονήματα και το φωτεινό χρώμα Federation Orange, σίγουρα θα κάνουν την συγκεκριμένη έκδοση την πιο ποθητή της γκάμας.
Το νέο σύστημα τετρακίνησης της ΚΙΑ αναπτύχθηκε ώστε να στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, όταν το επιλέξει ο οδηγός. Οδηγώντας στην ρύθμιση «Comfort mode», το 60% της κίνησης πάει στους πίσω τροχούς, ενώ με το «Sport mode» αυξάνεται στο 80%. Φυσικά, η στο «Drift Mode», στέλνει το 100% των 365 ίππων στον πίσω άξονα. Καθώς «σπάει» η πρόσφυση των πίσω τροχών, ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ισορροπεί την δύναμη ανάμεσα στους τροχούς.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να μην «ανεβάζει» ταχύτητα καθώς το αυτοκίνητο drift-άρει στο συγκεκριμένο mode, ενώ ένα νέο σύστημα πρόσφυσης επιτρέπει στο αυτοκίνητο να «γλιστράει», αλλά χωρίς να το αφήνει να βγει εκτός ελέγχου.
Το περίγραμμα της μπροστινής μάσκας, οι καθρέφτες και οι πλαϊνές εισαγωγές αέρα είναι φτιαγμένες από πραγματικό ανθρακόνημα, ενώ το τιμόνι και η κονσόλα έχουν επενδυθεί με Alcantara. Το υπόλοιπο ταμπλό είναι καλυμμένο με ένα υλικό που ονομάζεται Chamude και είναι παρόμοιο με το suede.
Στον βασικό εξοπλισμό του GTS βρίσκονται επίσης η ηλιοροφή, ένα ηχοσύστημα 720-Watt από την Harman Kardon και η ασύρματη φόρτιση κινητών τηλεφώνων.