Οι πωλήσεις 132.174 μονάδων μέχρι στιγμής αντιπροσωπεύουν μία αύξηση πωλήσεων κατά 0,6%. Ταυτόχρονα το μερίδιο αγοράς της Kia στην Ευρωπαϊκή αγορά αυξήθηκε στο 3,2%, από 3,1% στο ίδιο χρονικό διάστημα του 2018.
Ο Emilio Herrera, Chief Operating Officer της Kia Motors Europe, δήλωσε: «Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Κia αυτό το τρίμηνο ήταν οι πιο υψηλές από ποτέ, ενισχυμένες από την ολοκαίνουργια οικογένεια μοντέλων του Ceed, η οποία διευρύνθηκε αυτό το τρίμηνο με την άφιξη του νέου Proceed το οποίο αποδείχθηκε αμέσως εξαιρετικά επιτυχημένο, μιας και οι πωλήσεις του το Μάρτιο και μόνο ήταν ανάλογες των ετήσιων πωλήσεων του 3θυρου προκατόχου του για όλο το 2018».
Ο Herrera συμπλήρωσε: «Τα νέα μας μοντέλα είναι αυτά που ώθησαν τις πωλήσεις μας ενώ τους επόμενους μήνες θα παρουσιάσουμε και άλλα καινούργια αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου και ενός νέου Ceed crossover. Με τη διεύρυνση και ανανέωση της γκάμας μας αποκτούμε μια ακόμα πιο ισχυρή θέση προκειμένου να εξασφαλίσουμε μια συνεχή ανάπτυξη στην Ευρώπη».
Ως αποτέλεσμα της εισαγωγής του νέου Ceed το περασμένο έτος, οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2019 αυξήθηκαν κατά 29% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα της περασμένης χρονιάς, δηλαδή από τις 19.000 στις 24.510. Ιδιαίτερα δημοφιλές είναι και το shooting brake της Kia, το ProCeed, από το οποίο πουλήθηκαν συνολικά 3.908 μονάδες, μια τριψήφια αύξηση (459,9%) σε σχέση με τις πωλήσεις του προηγούμενου, τρίθυρου Pro_cee’d κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2018. Μόνο το Μάρτιο οι πωλήσεις του νέου ProCeed ισοφάρισαν τις πωλήσεις του προκατόχου του καθ΄ όλη τη διάρκεια του 2018.
Τα Ceed hatchback και Sportswagon σημείωσαν αυξήσεις συγκριτικά με την περσινή χρονιά και για το ίδιο χρονικό διάστημα της τάξης του 12% και του 13,5%, αντίστοιχα. Αργότερα και μέσα στη χρονιά θα παρουσιαστεί ένα νέο Ceed crossover που θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη γκάμα του μοντέλου.
Το Ceed παραμένει το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της Kia στην Ευρώπη, πίσω από το SUV Sportage το οποίο κατασκευάζεται στην Ευρώπη και οι πωλήσεις του το πρώτο τρίμηνο του 2019 έφτασε τις 32.354 μονάδες.
Μέχρι στιγμής, 1 στα 8 Kia που πωλούνται στην Ευρώπη διαθέτει εξηλεκτρισμένο σύστημα μετάδοσης. Η γκάμα της Kia περιλαμβάνει πλέον ήπια υβριδικές, υβριδικές, plug-in υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις μοντέλων της. Συνολικά οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων μοντέλων αυξήθηκαν, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς, κατά 1/3, φτάνοντας τις 18.670 μονάδες.
Το πιο δημοφιλές εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Kia, το Niro, είδε τις τριμηνιαίες πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 49,6% στις 15.965 μονάδες. Τόσο η υβριδική όσο και η plug-in υβριδική του έκδοση πούλησαν περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Η Kia πρόσφατα, στην Έκθεση της Γενεύης του 2019, ανακοίνωσε σημαντικές αναβαθμίσεις των Niro Hybrid και Plug-in Hybrid.
Οι πωλήσεις του Optima Plug-in Hybrid αυξήθηκε κατά 48.3% στις 1.435 μονάδες ενώ το απερχόμενο Soul EV σημείωσε τις τελευταίες εβδομάδες πριν την αντικατάστασή του πωλήσεις 474 μονάδων, ενώ επίσης παρουσιάστηκε μεγάλη ζήτηση και για τα δύο πιο καινούργια BEV (Battery Electric Vehicle) της, τα e-Soul και e-Niro. Και τα δύο μοντέλα είναι ήδη διαθέσιμα σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ μέσα στο επόμενο έτος θα ακολουθήσουν και υπόλοιπες.
Η Kia είδε αυξήσεις στο άνω αλλά και στο κάτω άκρο της ευρωπαϊκής της γκάμας. Οι πωλήσεις του αυτοκινήτου πόλης (μίνι) Picanto αυξήθηκαν κατά 13,8% (στις 21.154 μονάδες), ενώ αυτές του Stinger αυξήθηκαν κατά 34,5% (στις 1.103 μονάδες). Το Stonic είδε και αυτό τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 4.9% στις 15.968 μονάδες.