Πραγματοποιώντας το ντεμπούτο του στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, το Nissan GT-R 50th Anniversary Edition, το δημοφιλές μοντέλο «ταξιδεύει» σε ένα επίπεδο που σίγουρα ήταν αδιανόητο όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, πριν από 50 χρόνια. Για να γιορτάσουν τον μισό αιώνα του GT-R, οι μηχανικοί της εταιρείας έβαλαν τα δυνατά τους για να βρουν αναξιοποίητες δυνατότητες περαιτέρω βελτίωσης, φροντίζοντας παράλληλα το αυτοκίνητο να είναι το ίδιο ευχάριστο για τον οδηγό, σε οποιοδήποτε επίπεδο.
Το αυτοκίνητο της ειδικής έκδοσης θα προσφέρεται σε χρωματικούς συνδυασμούς, οι οποίοι θα αντιπροσωπεύουν τα κατορθώματα του GT-R στο Ιαπωνικό GP, εκεί δηλαδή όπου το μοντέλο κυριάρχησε. Για αυτό, το χρώμα Bayside (Wangan) Blue έρχεται στο προσκήνιο (από την εποχή που ήταν διαθέσιμο με το μοντέλο R34), σε συνδυασμό με λευκές «αγωνιστικές» ρίγες. Οι μπλε ενθέσεις στις ακτίνες των ζαντών, είναι μία από τις πινελιές που κάνουν ξεχωριστό αυτό το GT-R. Την παλέτα των χρωματικών συνδυασμών του GT-R 50th Anniversary Edition, συμπληρώνει το λευκό με τις κόκκινες ρίγες και το ασημί με τις αντίστοιχες λευκές.
«Το Nissan GT-R αποτελεί την ναυαρχίδα οδηγικών επιδόσεων της εταιρείας μας, εδώ και μισό αιώνα», δήλωσε ο Shinichiro Irie, διευθυντής προγραμματικού σχεδιασμού για το GT-R. «Η μεγάλη μας επιθυμία είναι να εξασφαλίσουμε ότι το GT-R 50th Anniversary Edition ξεχωρίζει. Αν και οι αλλαγές στο εξωτερικό και το εσωτερικό μπορεί να είναι διακριτικές με την πρώτη ματιά, εξακολουθούν να έχουν αντίκτυπο, ειδικά με τα νέα σχέδια χρωμάτων, διατηρώντας τις γραμμές και την συνολική εμφάνιση του αυτοκινήτου, σύγχρονη και έντονη.»
Ο twin-turbo V6 κινητήρας των 3.8 λίτρων, αναβαθμίστηκε και αποδίδει 5% παραπάνω δύναμη από τους 565 ίππους της βασικής έκδοσης, χάρη στην ενσωμάτωση νέων υπερσυμπιεστών. Το GT-R διαθέτει ένα αναθεωρημένο κιβώτιο 6 ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη, με εκλεπτυσμένο «R mode», φτιαγμένο τόσο για καθημερινή όσο και για αγωνιστική οδήγηση.
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση έχει ρυθμιστεί ώστε να παρέχει καλύτερη σταθερότητα στις στροφές και πιο ομαλή οδήγηση. Το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο γραμμικό και ακριβές, απαιτώντας ελάχιστες διορθώσεις σε ταχύτητες έως και 300 χλμ./ώρα. Το σύστημα πέδησης είναι πιο ενισχυμένο, με αυξημένη απόκριση ακόμα και όταν ασκηθεί μικρότερη πίεση στο πεντάλ, με αποτέλεσμα την καλύτερη ακινητοποίηση του οχήματος και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης του οδηγού.