Η Βρετανική εταιρεία χρειάστηκε αρκετά χρόνια για την ανάπτυξη του αυτοκινήτου και το τελικό προϊόν υιοθετεί έναν σχεδιασμό που το κάνει να ξεχωρίζει από τα Rapide με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το Rapide E είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο της Aston Martin το οποίο στη νέα μονάδα παραγωγής στο St. Athan.
Η Aston Martin συνεργάστηκε με την Williams Advanced Engineering για να δημιουργήσει αυτό το μοντέλο. Κάτω από το όχημα υπάρχει μία μπαταρία 65 kWh η οποία βρίσκεται μέσα σε μία θήκη από ανθρακονήματα και Kevlar. Η μπαταρία τοποθετείται εκεί που συνήθως θα βρίσκαμε τον V12 της Rapide. Η κίνηση πηγαίνει στους πίσω τροχούς και το αυτοκίνητο αποδίδει 601 ίππους και 950 Nm ροπής.
Σύμφωνα με το Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP), η Rapide E έχει αυτονομία 320 χιλιομέτρων, ενώ έχει την ικανότητα φόρτισης σε ρυθμό 297 χιλιομέτρων (αυτονομίας) ανά ώρα, μέσα από τον κλασσικό φορτιστή 400V 50kW. Παράλληλα, η Rapide E προσφέρει και ταχεία φόρτιση, σε ρυθμό 498 χιλιομέτρων (αυτονομίας) ανά ώρα.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Από πλευράς επιδόσεων, η Aston Martin δήλωσε πως η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται κάτω από 4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα είναι τα 250 χλμ./ώρα.
Η εταιρεία ξόδεψε πολύ χρόνο στην ρύθμιση του αμαξώματος, δίνοντας στους οδηγούς τις ρυθμίσεις GT, Sport και Sport+. Στο πίσω άξονα τοποθετείται ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ανανεωμένες αναρτήσεις, οι οποίες προσπαθούν να φέρουν οδηγικά την Rapide E κοντά στην Rapide AMR.
«Η αποκάλυψη της Rapide E είναι μία μεγάλη στιγμή για την Aston Martin. Ως το πρώτο μας αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι στα αλήθεια ένα ιστορικό βήμα. Ένα βήμα που δείχνει ότι η Aston Martin είναι προετοιμασμένη για την τεράστια πρόκληση για ένα περιβαλλοντικά υπεύθυνο και βιώσιμο μέλλον» δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Andy Palmer.
Η παραγωγή της νέας Aston Martin Rapide E θα περιοριστεί στα 155 αυτοκίνητα παγκοσμίως.