Σκοπός της είναι η περαιτέρω διάδοση των υβριδικών, ηλεκτρικών και υδρογόνο-κίνητων αυτοκινήτων.
Η Ιαπωνική εταιρεία δήλωσε πως θα δώσει πρόσβαση σε 24.000 πατέντες της, σχετικές με την ηλεκτρική τεχνολογία, ενώ επίσης θα παρέχει (επί πληρωμή) τεχνική υποστήριξη στους κατασκευαστές που θα χρησιμοποιήσουν κινητήρες, μπαταρίες, εγκεφάλους και άλλα σχετικά εξαρτήματα της Toyota στα αυτοκίνητα τους.
«Μετά από έναν μεγάλο αριθμό προσφορών που δεχτήκαμε για τα συστήματα εξηλεκτρισμού των οχημάτων μας, από εταιρείες που έχουν αναγνωρίσει την ανάγκη της ανάδειξης της ηλεκτρική και υβριδικής τεχνολογίας, πιστεύουμε ότι τώρα είναι η ώρα για συνεργασία» δήλωσε ο Shigeki Terashi, Executive Vice President της Toyota Motor Corporation.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
«Αν ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων αυξηθεί σημαντικά μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, θα γίνουν πολύ δημοφιλή και η Toyota ελπίζει να παίξει έναν σημαντικό ρόλο στην υποστήριξη αυτής της διαδικασίας.»
Η εταιρεία προσφέρει από το 2015 τις πατέντες της για τις fuel-cell τεχνολογίες, ενώ έχει συνεταιριστεί με Suzuki και Mazda για την περεταίρω ανάπτυξη των υβριδικών και ηλεκτρικών συστημάτων της.
Η κίνηση της Toyota ακολουθεί τις προσπάθειες του ομίλου VW να προσφέρει την αποκλειστικά ηλεκτρική πλατφόρμα ΜΕΒ σε ανταγωνιστές του, δείχνοντας ότι η αυτοκινητοβιομηχανία χρειάζεται να επιταχύνει την ανάπτυξη αυτοκινήτων χαμηλών ή μηδενικών ρύπων.
Η Toyota θα μοιράζεται τις παραπάνω τεχνολογίες μέχρι το τέλος του 2030.