Το πιο πιθανό είναι ότι ο οδηγός είτε πήγαινε πολύ γρήγορα, είτε δεν είχε ενεργοποιήσει το σύστημα nose-lift. Στις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν από το ατύχημα, κάτι φαίνεται να πηγαίνει στραβά με αυτή την 650S και δεν αναφερόμαστε στα σπασμένα κομμάτια.
Σύμφωνα με το CarNewsChina, στην πραγματικότητα πρόκειται για μία McLaren MP4-12C, η οποία έχει δεχτεί μία «πλαστική χειρουργική» για να δείχνει σαν 650S. Αυτό εξηγεί το λόγο που το πίσω μέρος του αυτοκινήτου φαίνεται περίεργο, οι εισαγωγές αέρα είναι μικρότερες, ενώ παράλληλα δικαιολογεί το γεγονός ότι ο προφυλακτήρας έσπασε τόσο εύκολα, καθώς το πιο πιθανό είναι να ήταν κατασκευασμένος από φτηνό πλαστικό ABS.
Ακόμη και ως MP4-12C, η ερώτηση για το σύστημα nose-lift παραμένει έγκυρη, καθώς η McLaren διέθετε το προαιρετικό σύστημα «Vehicle Lift» από το 2012, το οποίο «σηκώνει» το εμπρός μέρος κατά 40 χιλιοστά και το πίσω κατά 25 χιλιοστά, ώστε να διευκολύνει την διέλευση από σαμαράκια και από ανηφόρες/κατφόρες με μεγάλη γωνία εισόδου/εξόδου.
Το σίγουρο είναι ότι την ευθύνη έχει αποκλειστικά ο οδηγός.