Πρόκειται για ένα μικρό crossover μοντέλο, εμπνευσμένο από τα SUV της εταιρείας, που συνδυάζει μία δυναμική εξωτερική σχεδίαση, άνεση και ευελιξία στο χώρο φόρτωσης, καθώς και ένα κινητήριο σύνολο ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, των 48 Volt.
Το Puma θα αρχίσει να πωλείται στο τέλος της χρονιάς και θα παράγεται σύμφωνα με τα υψηλά κατασκευαστικά επίπεδα ποιότητας του εργοστασίου της Ford που βρίσκεται στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, σε συνέχεια της επένδυσης της εταιρείας, ύψους σχεδόν 1,5 δις ευρώ, που πραγματοποιήθηκε εκεί ήδη από το 2008.
«Θεωρούμε ότι οι καινοτόμες τεχνολογίες και το ακαταμάχητο στυλ του Puma θα έχουν απήχηση στους αγοραστές μικρών μοντέλων στην Ευρώπη. Εάν θέλετε ένα αυτοκίνητο που να μαγνητίζει τα βλέμματα αλλά και να χωρά όλα τα πράγματά σας, τότε μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το βρήκατε», δήλωσε ο Stuart Rowley, πρόεδρος της Ford Ευρώπης. «Καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να προσφέρουμε στους πελάτες την ευελιξία που επιθυμούν υιοθετώντας έναν προηγμένο και εμβληματικό σχεδιασμό, ώστε να μπορέσουν να οδηγήσουν το καλύτερο αυτοκίνητο που είχαν ποτέ.»
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Η πρώτη εικόνα του Ford Puma αποκαλύπτει σημαντικά στιλιστικά στοιχεία του αυτοκινήτου. Όπως είναι, για παράδειγμα, οι χαρακτηριστικοί εμπρός προβολείς που εδράζονται στα άνω άκρα των φτερών και συνδυάζονται συνολικά με αεροδυναμικές γραμμές. Επίσης, το νέο Puma διαθέτει το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα χώρο αποσκευών στην κατηγορία (456 λίτρα).
Ύστερα από εκτενείς συζητήσεις και αναλύσεις με πελάτες της Ford, η πρωτοποριακή φιλοσοφία του πίσω αποθηκευτικού μέρους του νέου Puma έρχεται να προσφέρει ένα βαθύ και προσαρμόσιμο στις εκάστοτε ανάγκες χώρο φόρτωσης που μπορεί να φιλοξενήσει άνετα δύο τσάντες του γκολφ σε κάθετη διάταξη.
Η τεχνολογία Ford EcoBoost Hybrid θα βελτιστοποιήσει την απόδοση του Puma και θα προσφέρει και άμεση απόκριση, αποδίδοντας έως και 155 ίππους. Μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.
Το σύστημα BISG λειτουργεί επίσης ως μοτέρ, έχοντας συνεχή συνεργασία με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost. Το σύστημα χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια είτε για να μειώσει το φορτίο του κινητήρα και κατ’ επέκταση την κατανάλωση καυσίμου, είτε για να ενισχύσει τη συνολική διαθέσιμη ροπή του κινητήριου συνόλου προς όφελος των επιδόσεων.
Το Puma πλαισιώνει την ολοένα και πιο πολυπληθή σε προτάσεις οικογένεια SUV και crossover μοντέλων της Ford στην Ευρώπη, που περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή τα Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge, καθώς και το νέο Explorer Plug-In Hybrid, που αποκαλύφθηκε χθες για πρώτη φορά στην εκδήλωση «Go Further» της Ford και θα είναι το πρώτο Explorer που διατίθεται στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Τα SUV έχουν τώρα αναλογία πάνω από 1 στα 5 οχήματα στις πωλήσεις Ford, οι οποίες σημείωσαν αύξηση πάνω από 19% το 2018.