Με την ονομασία «Go Electric», ένα λογοπαίγνιο πάνω στο σλόγκαν «Go Further» της εταιρείας, στην εκδήλωση παρουσιάστηκε μία εκτενής γκάμα νέων οχημάτων που έχουν σχεδιαστεί προκειμένου να συμβάλουν στη δημιουργία πιο καθαρών και πιο αθόρυβων πόλεων χρησιμοποιώντας τη φιλική προς το περιβάλλον ηλεκτρική ενέργεια.
Με το διακριτικό τίτλο «Ford Hybrid», η πλήρης γκάμα των 16 νέων ηλεκτροκίνητων μοντέλων καλύπτει όλες τις κατηγορίες οχημάτων, από μικρά οικογενειακά αυτοκίνητα, μέχρι SUV και επαγγελματικά οχήματα μεταφοράς προσωπικού. Προσεχώς αναμένονται ένα SUV υψηλών επιδόσεων εμπνευσμένο από τη Mustang και το 2021 μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση για το Ford Transit.
Αυτή η πρωτοβουλία σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο για την ιστορία της εταιρείας, καθώς δεσμεύεται να προσφέρει μία νέα γκάμα αποδοτικών και απολαυστικών στην οδήγηση οχημάτων που στόχο έχουν να ικανοποιούν τις ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών, είτε πρόκειται για αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιηθούν σε καθημερινές μετακινήσεις ή υπηρεσίες διανομών, είτε για οχήματα υψηλών επιδόσεων.
«Οι εκδόσεις Ford Hybrid θα καταστήσουν την ηλεκτροκίνηση πιο ουσιαστική και πιο προσιτή για περισσότερους οδηγούς όσο ποτέ άλλοτε. Από το Fiesta μέχρι το Transit, κάθε νέο μοντέλο που θα λανσάρουμε θα περιλαμβάνει μία ηλεκτροκίνητη έκδοση που θα ταιριάζει ιδανικά στις ανάγκες των πελατών μας και παράλληλα θα είναι οικονομικά προσιτή», δήλωσε ο Stuart Rowley, πρόεδρος της Ford Ευρώπης. «Πέρα από την τεχνολογική εξέλιξη και τη συνδεσιμότητα, τα μοντέλα που παρουσιάζουμε σήμερα είναι απλά η αρχή στα σχέδιά μας για την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης γκάμας έξυπνων αυτοκινήτων για ένα έξυπνο κόσμο.»
Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Ford δεσμεύτηκε ότι όλα τα μελλοντικά μοντέλα της θα περιλαμβάνουν μία ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Ξεκινώντας από τα PHEV, το νέο Kuga, στην έκδοση Plug-In Hybrid, θα διαθέτει ηλεκτρική αυτονομία άνω των 50 χιλιομέτρων. Στα ίδια επίπεδα αναμένεται να είναι και η αυτονομία του νέου, 8θέσιου οχήματος μεταφοράς προσωπικού, Tourneo Custom Plug-In Hybrid. Η γκάμα των υβριδικών SUV μοντέλων της Ford θα συμπληρωθεί από το νέο, 7θέσιο Explorer Plug-In Hybrid.
Η Ford αποκάλυψε επίσης τα νέα επιβατικά οχήματα Fiesta EcoBoost Hybrid και Focus EcoBoost Hybrid, που υιοθετούν ήπια υβριδική τεχνολογία για μειωμένες εκπομπές CO2, βελτιωμένη κατανάλωση, πιο άμεση απόκριση και πιο ευχάριστη οδηγική εμπειρία.
Για τους πελάτες επαγγελματικών οχημάτων, η Ford ανακοίνωσε επίσης ότι ένα νέο, πλήρως ηλεκτρικό Transit θα πλαισιώσει τη γκάμα ηλεκτροκίνητων επαγγελματικών οχημάτων το 2021. Σχεδιασμένο για να λειτουργεί αποκλειστικά με τη βοήθεια ηλεκτροκινητήρα, το νέο van θα συμβάλλει σε ένα καθαρότερο και πιο αθόρυβο περιβάλλον μειώνοντας συγχρόνως το λειτουργικό κόστος για επαγγελματίες οδηγούς και διαχειριστές στόλων. Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV υψηλών επιδόσεων της Ford, το οποίο αντλεί την έμπνευσή του από τη θρυλική Mustang, αναμένεται το 2020 με αυτονομία κίνησης 600 χιλιομέτρων.
«Δεν υπάρχει μία λύση που να ικανοποιεί όλες τις ανάγκες στον εξηλεκτρισμό μιας και τα δεδομένα για κάθε πελάτη είναι διαφορετικά», δήλωσε ο Joerg Beyer, εκτελεστικός διευθυντής του Engineering στην Ford Ευρώπης. «Η ισορροπημένη στρατηγική κινητήρων συνόλων της Ford είναι σχεδιασμένη για να βοηθά τους πελάτες να βρίσκουν τη σωστή λύση ώστε να κάνουν την εμπειρία τους από την ηλεκτροκίνηση πιο άνετη και απολαυστική.»
Η Ford διερευνά επίσης λύσεις για περαιτέρω βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και αυτονομίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της πραγματοποιώντας δοκιμές με ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό Ford Transit Smart Energy Concept minibus 10 θέσεων. Προσφέροντας αυτονομία 150 km ύστερα από φόρτιση 4 ωρών, το πρωτότυπο χρησιμοποιεί ένα πλαίσιο με τεχνολογία ηλεκτροκίνησης μέσω μπαταρίας.
Μέχρι σήμερα, τα μοντέλα Ford Hybrid που διατίθενται στην αγορά περιλαμβάνουν το δημοφιλές Mondeo, το όχημα μεταφοράς προσωπικού Tourneo Custom, καθώς και τα Transit και Transit Custom van. Τα μελλοντικά, πλήρως ηλεκτρικά οχήματα της Ford θα υποστηρίζονται από την κοινοπραξία «IONITY», η οποία στοχεύει να κατασκευάσει 400 σταθμούς φόρτισης στους κυριότερους Ευρωπαϊκούς κόμβους μέχρι το 2020.