Χρησιμοποιώντας ως βάση το μεταβλητό πλαίσιο MQB του ομίλου, δημιούργησαν ένα νέο μοντέλο που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες.
Η VW χρησιμοποιεί το σλόγκαν “I am Cool” για την προώθηση του νέου T-Cross.
Το εμπρός μέρος με το χαρακτηριστικό καπό και τους προβολείς τοποθετημένους ουσιαστικά έξω από τη μάσκα, αποτελεί ένα καθοριστικό στοιχείο της εμφάνισής του T-Cross. Στο προφίλ του, μια έντονη ακμή διαχωρίζει τις επιφάνειες και δημιουργεί έντονους «ώμους» στην πίσω κολόνα που ενώνονται με ένα καινούργιο σχεδιαστικό στοιχείο, τον ανακλαστήρα με το μαύρο περίγραμμα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος στο πίσω μέρος.
Στο εσωτερικό, η διχρωμία του ταμπλό ενισχύει την δυναμική σχεδίαση του εσωτερικού, ενώ 12 διαφορετικά μοντέρνα χρώματα είναι διαθέσιμα για το αμάξωμα. Η φιλοσοφία της διχρωμίας προσφέρεται και στις ζάντες, τους καθρέπτες ή τα φιμέ πίσω τζάμια, χαρίζοντας του έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα.
Σε ένα από τα αρχικά στάδια της εξέλιξης, οι σχεδιαστές, με τη χρήση εικονικής πραγματικότητας είχαν τοποθετήσει τους εαυτούς τους στο εσωτερικό. Με τον τρόπο αυτό δοκίμασαν την εργονομία στην πράξη καθώς και την όλη ατμόσφαιρα που αποπνέει το εσωτερικό. Την ίδια στιγμή απέκτησαν αίσθηση για το πώς θα νοιώθουν οι πρώτοι πελάτες όταν τα αγαπημένα τους τραγούδια – που είναι αποθηκευμένα στο smartphone τους ή προέρχονται από κάποια υπηρεσία streaming – αναπαράγονται στο εσωτερικό του νέου SUV μέσω του ηχοσυστήματος από την γνωστή εταιρείας Βeats.