Αυτό περιλαμβάνει αναβαθμισμένες τουρμπίνες, βαλβίδα αποσυμπίεσης υψηλής ροής, νέα φίλτρα αέρα, ένα σύστημα διαχείρισης κινητήρα από την Motec και μία εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι. Ακόμη και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αναβαθμίστηκε, ώστε να μπορεί να «αντέξει» την αυξημένη ιπποδύναμη του τετράλιτρου V8.
Ο οίκος αναβάθμισης από το Τέξας δεν έχει αποκαλύψει τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά του πακέτου τους, αλλά το όνομα HPE1000 χρησιμοποιείται από την εταιρεία στα οχήματα που αποδίδουν τουλάχιστον 1.000 ίππους. Αυτό κάνει την αναβαθμισμένη Senna 211 ίππους ισχυρότερη από την απλή, η οποία επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα.
Πέρα από το πακέτο HPE1000, η Hennessey προσφέρει και το πακέτο HPE900, με περίπου τις ίδιες αναβαθμίσεις, αλλά σε ένα πιο «μαζεμένο» πακέτο, αν μπορεί κανείς να αποκαλέσει ένα αυτοκίνητο 900 ίππων «μαζεμένο».
Διαλέγοντας ένα από τα δύο πακέτα, στα αμάξια προστίθενται εξωτερικά αυτοκόλλητα «HPE900» ή «HPE1000», μία πλάκα στο εσωτερικό με τον σειριακό αριθμό του αυτοκινήτου και άλλη μία πλάκα στον κινητήρα. Το πακέτο HPE900 συνοδεύεται με μία εγγύηση 3 χρόνων/60.000 χιλιομέτρων, ενώ φανταζόμαστε ότι το ίδιο θα ισχύει και για το HPE1000.
Μετά την ολοκλήρωση των εσωτερικών δοκιμών, η Hennessey Performance θα επανέλθει με περισσότερες πληροφορίες, μαζί με επίσημα νούμερα απόδοσης και περισσότερες φωτογραφίες.