Αυτός ο χρόνος είναι πολλά δευτερόλεπτα ταχύτερος από αυτοκίνητα όπως η Lamborghini Aventador SVJ, η McLaren P1 LM και η Porsche 918 Spyder.
Λοιπόν, αυτό ακριβώς το αυτοκίνητο είχε την ευκαιρία να οδηγήσει ο παρουσιαστής του Top Gear, Chris Harris. Μάλιστα, το οδηγεί στην πίστα Portimao, την ίδια πίστα στην οποία είχε δοκιμάσει τις McLaren P1, LaFerrari και Porsche 918 Spyder πριν μερικά χρόνια.
Το πακέτο αναβάθμισης της Manthey Racing για την 911 GT2 RS δεν κάνει καμία αλλαγή στον turbo κινητήρα των 700 ίππων, ούτε στην μετάδοση, καθώς συγκεντρώνεται στην αεροδυναμική, τις αναρτήσεις, τις ζάντες και τα λάστιχα.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Η MR Performance, η οποία ανήκει κατά κύριο λόγο στην Porsche, εγκατέστησε αναρτήσεις KW, τις ίδιες με αυτές που τοποθετούνται στο αγωνιστικό 911 GT3 R. Τα φρένα έχουν καλύτερα τακάκια και νέα καλώδια, ενώ τοποθετούνται και ελαφριές ζάντες μαγνησίου.
Η 911 GT2 RS MR έχει επίσης πολύ καλύτερη αεροδυναμική από το «απλό» αυτοκίνητο. Η Manthey Racing προσέθεσε λεπτομέρειες στην αεροτομή, ένα νέο diffuser και πάνελ στο κάτω μέρος. Συνολικά, όλες αυτές οι μικρές αλλαγές καταλήγουν σε μια μεγάλη διαφορά χρόνου εντός της πίστας.
Ο Chris Harris με την GT2 RS MR έσπασε το προσωπικό του ρεκόρ στο Portimao, κάνοντας ταχύτερο χρόνο από αυτόν που είχε σημειώσει με τις McLaren P1 με λάστιχα Trofeo R (2,5 δευτερόλεπτα ταχύτερος), LaFerrari (4,7 δευτερόλεπτα ταχύτερος) και Porsche 918 Spyder (4,5 δευτερόλεπτα ταχύτερος).
Αυτές οι επιδόσεις είναι πολύ εντυπωσιακές για μία 911 και αποδεικνύει ότι η ιπποδύναμη δεν είναι το παν.