«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θέσαμε το ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής σε αυτή την εικονική πίστα, η οποία βρίσκεται μόλις 100 χιλιόμετρα μακριά από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Ατλάντα. Είναι μία πίστα που φέρνει πολλές ευχάριστες αναμνήσεις στην Porsche, όπως η νίκη του Petit Le Mans με την 911 RSR το 2015» δήλωσε ο διευθυντής της Porsche στην βόρεια Αμερική, Klaus Zellmer.
Πίσω από το τιμόνι της GT2 RS βρίσκονταν ο νικητής του 24ωρου αγώνα στη Daytona και πρωταθλητή του Le Mans, David Donohue, ενώ το ρεκόρ σημείωσε ο Randy Pobst, οδηγός της Porsche. Ο Pobst, οδηγώντας την GT2 RS έχει σημειώσει ρεκόρ και στις πίστες Weather Tech Raceway Laguna Seca και Willow Springs International Raceway, το περασμένο έτος.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Μετά την GT2 RS, το «μικρότερο αδερφάκι», μία GT3 RS, έθεσε χρόνο 1:26.24 στην ίδια πίστα. Και τα δύο αυτοκίνητα εξοπλίζονταν με τα λάστιχα Pilot Sport Cup 2 R της Michelin.
«Ήταν μία φανταστική εμπειρία. Η πρόσφυση στην έξοδο των στροφών, τα ακούραστα φρένα, το downforce και φυσικά η εξωφρενική του δύναμη, έκαναν το ρεκόρ πραγματικότητα. Η 911 GT2 RS δεν είναι απλά πολύ ικανή, είναι ταυτόχρονα και πολύ προσιτή» δήλωσε ο Donohue.
Ο Pobst πρόσθεσε ότι «ακόμη και για έναν επαγγελματία οδηγό, η τεράστια δύναμη μπορεί να είναι τρομαχτική. Αλλά όταν οδηγώ την GT2 RS, αισθάνομαι ότι έχω τον έλεγχο της ατελείωτης ροπής, τόσο εύχρηστα, διότι το αυτοκίνητο είναι αφάνταστα ισορροπημένο. Σου εμπνέει σιγουριά, είναι μεγάλη απόλαυση».