Πριν ρίξουν το αυτοκίνητο μέσα στη δεξαμενή, οι πυροσβέστες έσβησαν τις μεγάλες βάσεις της φωτιάς. Παρ’όλα αυτά, καθώς το i8 είναι υβριδικό και εξοπλίζεται με πολλά και εύφλεκτα εξαρτήματα, δεν πήραν κανένα ρίσκο, φέρνοντας την μεγάλη δεξαμενή νερού.
Όταν το αυτοκίνητο βγήκε από τη δεξαμενή, οι πυροσβέστες έπρεπε να σιγουρέψουν ότι το νερό που χρησιμοποιήθηκε θα εκφορτωθεί με ασφαλή τρόπο, καθώς πλέον περιείχε πολλά είδη οξέων και τοξικών ουσιών.
Η i8 μπορεί να μην είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα, αλλά αυτά τα μέτρα έχουν γίνει απαραίτητα για την αντιμετώπιση πυρκαγιών σε ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρίες λιθίου. Ευτυχώς η πυρκαγιά δεν τραυμάτισε κανέναν, καθώς το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε γρήγορα έξω από την τοπική αντιπροσωπεία της ΒMW, όταν εντοπίστηκε η φωτιά.
Σχετικά με την πυρκαγιά, μας θύμισε την ανάκληση της BMW για πιθανό κίνδυνο πυρκαγιάς στα i8 το 2014. Σύμφωνα με το NHTSA, εκείνη η ανάκληση αφορούσε μία βίδα η οποία ασφάλιζε την δεξαμενή των καυσίμων πάνω στο σασί του αυτοκινήτου, καθώς ένα λάθος στη συγκόλληση μπορούσε να προκαλέσει διαρροή καυσίμου. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε την αιτία της πυρκαγιάς του συγκεκριμένου i8.