Το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί την τεχνολογία Multi Mode Drive technology (i-MMD) συνδυάζοντας 2 ηλεκτροκινητήρες μαζί με έναν βενζινοκινητήρα και κιβώτιο μιας σχέσης για υψηλά επίπεδα αθόρυβης λειτουργίας, απόκρισης και απόδοσης. Η τεχνολογία i-MMD ονομάζεται έτσι, επειδή επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη απόδοση. Τα προγράμματα είναι το EV Drive, όπου η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, το Hybrid Drive, όπου ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ / γεννήτρια, που με τη σειρά του παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης και τέλος το Engine Drive στο οποίο ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος.
Το CR-V Hybrid εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα με απόδοση 140 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα με ροπή 315 Nm. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα – βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V από στάση στα 100 km/h σε 8,8 δευτερόλεπτα στην FWD έκδοση, και –παραδόξως- σε 9,2 δευτερόλεπτα στο τετρακίνητο μοντέλο.
Το CR-V διαθέτει ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους θόλους τροχών, πιο έντονες καμπύλες στο καπό, καθώς και το νέο «πρόσωπο» της Honda με ένα χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς. Oι ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις του νέου CR-V, το μακρύτερο μεταξόνιο (κατά 30mm) και το αυξημένο πλάτος, συνθέτουν ένα μεγαλύτερο εσωτερικό.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Επίσης, υιοθετεί πολλά χαρακτηριστικά που το κάνουν πιο πρακτικό σε καθημερινή χρήση, όπως το ρυθμιζόμενο ύψος της πίσω πόρτας όταν ανοίγει, ενώ μπορεί επίσης να ρυθμίζεται για αποφυγή επαφής με χαμηλά ταβάνια. Βάση για το μοντέλο αποτελεί η δομή αμαξώματος ACE (Advanced Compatibility Engineering) της Honda, με ένα σύνολο συνδεδεμένων δομικών στοιχείων για ομοιόμορφη κατανομή της ενέργειας σύγκρουσης.
Επιπλέον, μέρος του βασικού εξοπλισμού είναι και το Honda Sensing, ένα σύστημα ενεργητικής ασφάλειας, που συνδυάζει ραντάρ και πληροφορίες κάμερας για την υποστήριξη του οδηγού. Όλες οι εκδόσεις του CR-V Hybrid εφοδιάζονται με ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις περιλαμβάνουν μία πανοραμική οροφή στον βασικό εξοπλισμό τους.
Η Honda έχει διαφορετική διάταξη οθόνης συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V, που τώρα περιλαμβάνει μόνο μία κεντρική οθόνη αφής, μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων «Driver Information Interface» 7 ιντσών.