«Η σημαντική αύξηση των κερδοφόρων εξαγωγών μας είναι από τους βασικούς πυλώνες του στρατηγικού μας σχεδίου PACE!. Σημειώνουμε αισθητή πρόοδο σε αυτό τον τομέα» δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller. «Η Ρωσία είναι μία μεγάλη, στρατηγικά σημαντική και ελκυστική αγορά με πολλές δυνατότητες. Η Opel, μία Γερμανική μάρκα με μακροχρόνια παράδοση και άριστη φήμη στη χώρα, θα επωφεληθεί από αυτό. Η άμεση δυνατότητα τοπικής παραγωγής δείχνει με τον καλύτερο τρόπο πόσο σημαντική είναι για την Opel η ένταξή της στο Groupe PSA.»
Ο Yannick Bézard, Executive Vice President & Operational Director Ευρασίας του Groupe PSA, δήλωσε: «Το λανσάρισμα μιας νέας μάρκας στη Ρωσική αγορά θα επιτρέψει στο Groupe PSA να ενισχύσει την παρουσία του στην περιοχή της Ευρασίας, να επεκτείνει την παροχή προϊόντων για τους υπάρχοντες πελάτες και να κερδίσει νέους.
Συμπεριλαμβανομένου του λανσαρίσματος της Opel στη Ουκρανία πέρυσι, προσβλέπουμε στον τριπλασιασμό του όγκου πωλήσεων του Groupe PSA στην ευρύτερη περιοχή μέχρι το 2021, στο πλαίσιο μίας επικερδούς δραστηριότητας. Το συγκεκριμένο project θα συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό σε αυτό το στόχο.»
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Εκτός από τους έμπειρους διανομείς Opel, θα υπάρχουν και νέοι διανομείς οι οποίοι θα συμπεριλάβουν στις εκθέσεις τους τα μοντέλα Opel. Αρχικά, 15 – 20 διανομείς στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας θα ενταχθούν στο δίκτυο της Opel. Ο αριθμός αυτός προβλέπεται ότι θα υπερδιπλασιαστεί μεσοπρόθεσμα.
Η αύξηση θα γίνει σταδιακά στη Ρωσία. Όπως και στις υπόλοιπες αγορές, κορυφαία προτεραιότητα της Opel είναι η κερδοφόρος ανάπτυξη εξασφαλίζοντας παράλληλα υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών.
Η επέκταση των εξαγωγών αποτελεί πυλώνα του στρατηγικού σχεδίου «PACE!» της Opel/Vauxhall, που θα βοηθήσει την εταιρία να επιτύχει βιώσιμη κερδοφορία. Η απόφαση επιστροφής στη Ρωσική αγορά – μία αγορά στρατηγικής σημασίας για έναν παγκόσμιο κατασκευαστή αυτοκινήτων – αποτελεί τμήμα αυτού του σχεδίου το οποίο στοχεύει στην ανάπτυξη της μάρκας στην Ευρώπη και στις παγκόσμιες αγορές.
Στόχος είναι, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020, το 10% του όγκου πωλήσεων της Opel να παράγεται εκτός Ευρώπης. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η μάρκα θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στις εξαγωγικές αγορές σε Ασία, Αφρική και Νότιο Αμερική, όπου είναι ήδη παρούσα, ενώ παράλληλα θα δραστηριοποιηθεί σε 20 νέες εξαγωγικές αγορές μέχρι το 2022.
Ο κατασκευαστής από το Rüsselsheim έχει ήδη ορίσει νέους, πολύ επιτυχημένους εισαγωγείς σε Μαρόκο, Τυνησία, Λίβανο και Ν. Αφρική τους τελευταίους μήνες, προετοιμάζοντας το δρόμο για την ανάπτυξη σε αυτές τις σημαντικές αγορές στο μέλλον. Επιπλέον, η Opel προσχώρησε στον τοπικό οργανισμό του Groupe PSA και στην Ουκρανία.