Η ναυαρχίδα των Βαυαρών έχει αναβαθμιστεί σχεδιαστικά και τεχνολογικά για το facelift της μέσης του κύκλου ζωής της γενιάς. Η μεγέθυνση της εμπρός μάσκας τράβηξε τα βλέμματα και ήταν θέμα συζήτησης, αλλά η ανανεωμένη 7άρα έχει πολλές άλλες νέες προσθήκες. Οι σχεδιαστικές αλλαγές περιλαμβάνουν λεπτότερα φώτα εμπρός και πίσω, με τα πίσω να ενώνονται από μία λωρίδα φωτός.
Το ανανεωμένο εσωτερικό εξοπλίζεται με το πιο πρόσφατο σύστημα infotainment και νέες επενδύσεις ξύλου. Επιπλέον, η καμπίνα είναι πλέον πιο ήσυχη, χάρη στην αυξημένη μόνωση στους θόλους των τροχών και τα παχύτερα πλαϊνά παράθυρα.
Συνεχίζοντας την παράδοση, η σειρά 7 του 2020 θα προσφέρεται με κανονικό ή εκτεταμένο μεταξόνιο, στην έκδοση «L». Αυτή η έκδοση έχει 140 χιλιοστά μακρύτερο μεταξόνιο και σύμφωνα με την εταιρεία είναι η πιο δημοφιλής έκδοση, καταλαμβάνοντας το 80% των συνολικών πωλήσεων.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Μία από τις σημαντικότερες προσθήκες στο ανανεωμένο μοντέλο είναι οι νέες 745e/745Le, ένα plug-in υβριδικό μοντέλο με εξακύλινδρο κινητήρα, κάτι που βλέπουμε πρώτη φορά από την εταιρεία. O 3 λίτρων κινητήρας αποδίδει 282 ίππους και συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 111 ίππων, έτσι ώστε η 745 να αποδίδει συνολικά 389 ίππους. Στην νέα έκδοση τοποθετείται για πρώτη φορά η τέταρτη γενιά μπαταριών της BMW, που επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία 58 χιλιομέτρων.
Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης την έκδοση 750i/750Li, η οποία εξοπλίζεται με έναν V8 twin-turbo κινητήρα 523 ίππων, και τις εκδόσεις πετρελαίου 730d (261 ίππων), 740d (316 ίππων) και 750d (394 ίππων). Η κορυφαία M760Li εξοπλίζεται με τον ανανεωμένο V12 χωρητικότητα 6.600 κυβικών, ο οποίος αποδιδει 577 ίππους και 800 Νm ροπής.
Η BMW έχει κατασκευάσει πάνω από 1.9 εκατομμύρια 7άρες στο εργοστάσιο του Dingolfing, από όταν ξεκίνησε η παραγωγή της το 1977. Το 90% της παραγωγής εξάγεται, ενώ η αγορά της Κίνας είχε ποσοστό 44% στις πωλήσεις της σειράς για το 2018.