Η McLaren δήλωσε πως το Senna GTR είναι «η ταχύτερη McLaren πίστας, μετά από τα μονοθέσια της Formula 1». Εξοπλίζεται από έναν V8 twin-turbo κινητήρα 4000 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 814 ίππους και 800 Nm ροπής, μία αύξηση 25 ίππων από το «απλό» Senna, χάρη σε αλλαγμένες ρυθμίσεις στον κινητήρα και την αφαίρεση του δεύτερου καταλύτη.
Μπορεί να μην ακούγεται σαν μεγάλη αναβάθμιση, αλλά αυτή δεν είναι η μόνη αλλαγή. Το Senna GTR είναι ελαφρύτερο, με βάρος 1.188 κιλών και έτσι, έχει απόδοση 684 ίππων-ανά-τόνο.
Ο κινητήρας συνοδεύεται από το ίδιο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Seamless Shift Gearbox (SSG) με το «νόμιμο» για τους δρόμους Senna. Υπάρχουν τρεις διαθέσιμες επιλογές οδήγησης, τα Wet, Track, και Race. Η ρύθμιση Wet είναι καινούρια και την βοηθούν τα συστήματα ESP και ABS, ενώ η εταιρεία δήλωσε πως προορίζεται για χρήση με λάστιχα βροχής.
Όπως είναι λογικό, η εταιρεία έδωσε πάρα πολύ προσοχή στην αεροδυναμική του GTR, καταφέρνοντας να έχει την ίδια αεροδυναμική με το Senna, αλλά σε 15% χαμηλότερες ταχύτητες. Η πίεση που ασκεί ο αέρας στο αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει έως και 1 τόνο, δηλαδή σχεδόν όσο το βάρος του. Επιπλέον, το αγωνιστικό hypercar εξοπλίζεται με σύστημα αναρτήσεων που προέρχεται από τα οχήματα αγώνων GT3 της McLaren.
Ως αποτέλεσμα όλων αυτών των αλλαγών, η McLaren δήλωσε πως το Senna GTR μπορεί να σημειώσει καλύτερους χρόνους από κάθε άλλο της αυτοκίνητο της (δρόμου ή αγωνιστικό), με εξαίρεση τα μονοθέσια της.
Το πιο αποκλειστικό μέλος της σειράς Ultimate Series της εταιρείας θα παραχθεί σε 75 μονάδες οι οποίες κοστίζουν 1.27 εκατομμύρια ευρώ (προ φόρων) και –όπως φαντάζεστε- έχουν ήδη ξεπουληθεί. Οι πρώτες παραδόσεις του Senna GTR θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο του 2019.