Επιδεικνύοντας γρήγορα αντανακλαστικά, η ιαπωνική εταιρεία ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις του κοινού, παρουσιάζοντας τις νέες εκδόσεις του μικρού της μοντέλου.
Η κύρια αλλαγή, αφορά στην αντικατάσταση του 3κύλινδρου συνόλου 0,9 λίτρων (90 ίππων) από τον 1.000άρη IG-T, ο οποίος εξελίχθηκε σε συνεργασία με τις Renault-Mitsubishi και αποδίδει 100 ίππους. Η ροπή της εν λόγω έκδοσης είναι 160 Nm (+20 Nm σε σύγκριση με τον 0,9) και η μέση κατανάλωση εμφανίζεται μειωμένη, στα 4,5 λ/100 χλμ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.
Λίγο πριν το καλοκαίρι, αναμένονται στην αγορά δύο ακόμη εκδόσεις (χωρίς ακόμη να έχουν ανακοινωθεί τιμές), μία με τον κινητήρα 100 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο Xtronic (ουσιαστικά πρόκειται για CVT με βελτιωμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας) και μία με ένα επίσης 3κύλινδρο σύνολο 1.0 λίτρου, (DIG-T) που θα έχει απόδοση 117 ίππων και μέγιστη ροπή 180 Nm (σε λειτουργία overboost θα φτάνει τα 200 Nm). Να σημειωθεί, πως πρόκειται για διαφορετικό κινητήρα από εκείνον των 100 ίππων, ο οποίος έχει εξελιχθεί από κοινού με την Mercedes και βασίζεται στο μοτέρ 1.3 λίτρων που εφοδιάζει τη νέα A-Class και τον είδαμε πρόσφατα και στο Qashqai.
Αναφορικά με τις εκδόσεις, η βασική Energy με τον κινητήρα 100 ίππων ξεκινά από τα 14.290€, με την αμέσως επόμενη Acenta, να κοστίζει 14.890€. Τα ηλεκτρικά παράθυρα πίσω προσφέρονται με το επίπεδο εξοπλισμού Conecta (15.790€), ενώ η κορυφαία έκδοση Techna κοστίζει 16.790€. Αξίζει να αναφερθεί, πως πλέον το σύστημα infotainment, διαθέτει σύνδεση Apple Car Play και Android Auto.