Η F8 Tributo δημιουργήθηκε για να αντιμετωπίσει την McLaren 720S, η οποία θεωρείται ο «βασιλιάς» των επιδόσεων στην κατηγορία. Η Ferrari μέχρι τώρα δεν έχει επιτρέψει σε κανέναν δημοσιογράφο ή οδηγό εκτός της εταιρείας να οδηγήσει το νέο της supercar ώστε να μάθουμε αν κατάφερε το παραπάνω, αλλά τα νούμερα φαίνονται καλά.
Η εταιρεία, στο επίσημο βίντεο που δημοσίευσε, παρουσιάζει τις ικανότητες του αυτοκινήτου σε βουνίσιους δρόμους αλλά και στην πίστα, πηγαίνοντας το σε πολλές διαφορετικές περιοχές. Με ένα γύρισμα του μοχλού «Manettino», η F8 Tributo μπορεί να αλλάξει εντελώς χαρακτήρα, ανάλογα με την περίσταση.
Η F8 Tributo εξοπλίζεται με έναν twin-turbo V8 κινητήρα 3.9 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 710 ίππους και 770Nm ροπής, την ίδια απόδοση με την 488 Pista. Η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 2,9 δευτερόλεπτα.
Ακόμη και αν όλοι εντυπωσιάστηκαν με τις επιδόσεις που υπόσχεται η Ferrari, πολλοί ενοχλήθηκαν από το γεγονός ότι η εταιρεία συνεχίζει να χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα αλουμινίου εδώ και 10 χρόνια (την πλατφόρμα της 458 Italia). Ουσιαστικά, δεν θα ήταν παράλογο να θεωρήσουμε την F8 Tributo μία ανανεωμένη 488 GTB, η οποία ήταν μία ανανεωμένη 458.