Το ID Buggy είναι ουσιαστικά η μοντέρνα εκδοχή του Meyers Manx. Ένα ανοιχτό roadster με πλαστικούς προφυλακτήρες και προφυλακτήρες αλουμινίου γύρω από το αυτοκίνητο. Το μοντέλο επίσης φέρει τρισδιάστατο φωτιστικά σώματα και φωτιζόμενα εμβλήματα VW.
Καθώς το concept μοντέλο έχει σχεδιαστεί και για χρήση εκτός δρόμου, εξοπλίζεται με ενισχυμένο παρμπρίζ και ένα roll-bar στο πίσω μερος, ενώ έχει απόσταση 238 χιλιοστών από το έδαφος και οι ζάντες 18 ιντσών «φορούν» τα λάστιχα BFGoodrich All-Terrain T/A.
Η εταιρεία δήλωσε πως το πάνω μέρος του σώματος του αυτοκινήτου είναι αποσπώμενο και έτσι ανοίγει έναν «κόσμο πιθανοτήτων για τρίτους κατασκευαστές», που θεωρητικά μπορούν να δημιουργήσουν δικά τους αμαξώματα.
Ο μοναδικός σχεδιασμός συνεχίζεται και εντός της καμπίνας, όπου βρίσκουμε δύο bucket καθίσματα με αδιάβροχη επένδυση. Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα εξάγωνο τιμόνι, καλυμμένο με αδιάβροχο δέρμα Nappa, ενώ πίσω από αυτό βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Όπως και η υπόλοιπη οικογένεια ID, το Buggy βασίζεται στην πλατφόρμα MEB. Στην συγκεκριμένη της εφαρμογή, η 62 kWh μπαταρία λιθίου αποδίδει 201 ίππους και 309Nm ροπής στους πίσω τροχούς. Το Buggy μπορεί να επιταχύνει από την στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7.2 δευτερόλεπτα, να φτάσει ταχύτητες μέχρι και 159 χλμ./ώρα και να ταξιδέψει 249 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
Η VW δήλωσε επίσης ότι είναι πιθανό να τοποθετηθεί ένας δεύτερος ηλεκτρικός κινητήρας στο εμπρός μέρος ώστε το Buggy να γίνει τετρακίνητο και ισχυρότερο.