Το ηλεκτρικό σύστημα με την μπαταρία προέρχεται από την Rimac (Κροατικής προέλευσης εταιρεία ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων 1500-1900 ίππων). Το σύστημα μόνο του αποδίδει 160 ίππους και 280Nm ροπής, ενώ ο ατμοσφαιρικός V12 6,5 λίτρων της Cosworth αποδίδει 1.000 ίππους και 740Nm ροπής, ή με άλλα λόγια, 153,8 ίππους/λίτρο.
Η Valkyrie είναι το αποτέλεσμα μίας μακροχρόνιας συνεργασίας μεταξύ της Aston Martin και της Red Bull Advanced Technologies, έτσι δεν μας ξαφνιάζει το γεγονός ότι πρόκειται για έναν κινητήρα που δουλεύει σε πολύ υψηλές στροφές, αναπολώντας τους κινητήρες που χρησιμοποιούνταν στη Formula 1 τη δεκαετία του ’90.
«Η Aston Martin Valkyrie πρόκειται να γίνει το απόλυτο hypercar στον κόσμο της αυτοκίνησης, με αυτά τα στοιχεία απόδοσης υπογραμμίζουν αυτή τη δήλωση» δήλωσε ο VP της εταιρείας, David King. Συνέχισε λέγοντας «Η Red Bull Advanced Technologies, η Cosworth, η Rimac και η Integral Powertrain Ltd. υπήρξαν φανταστικοί συνεργάτες στην ανάπτυξη αυτού του κινητήρα, εξασφαλίζοντας ότι έχουμε δημιουργήσει ένα υβριδικό σύστημα που συμμορφώνεται στους κανονισμούς περί ρύπων και είναι έτοιμο να τοποθετηθεί στα πρωτότυπα αυτοκίνητα».
Αντίθετα με τα παραδοσιακά αυτοκίνητα δρόμου, πολλά σημαντικά εξαρτήματα της Valkyrie έχουν πάνω από μία δουλειά. Για παράδειγμα, ο V12 κινητήρας και το κάλυμμα του κιβωτίου ταχυτήτων έχουν σημαντικό ρόλο στη δομή του αυτοκινήτου. Το κάλυμμα του κιβωτίου έχει τις μάσεις για τις πίσω αναρτήσεις, εξαφανίζοντας το βάρος ενός πίσω υπό-πλαισίου. Παράλληλα, η μπαταρία που δίνει κίνηση είναι και η μπαταρία που λειτουργεί όλα τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου.
Η Aston Martin ανακοίνωσε επίσης ότι τα πρώτα πρωτότυπα της Valkyrie βρίσκονται ήδη υπό κατασκευή.