Προγραμματισμένη να κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η νέα GLE 53 4Matic+ μπορεί να μην ανήκει στην σειρά «63» της AMG, όμως διαθέτει παραπάνω από αρκετή δύναμη για να προσφέρει όλο τον ενθουσιασμό που αναζητά ένας οδηγός από ένα SUV.
Το πιο σημαντικό σημείο του GLE 53 4Matic+ είναι ο κινητήρας του. Κάτω από το καπώ του οχήματος βρίσκουμε έναν 3 λίτρων, twin-turbo, εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό βοηθητικό συμπιεστή.
Με τις σωστές ρυθμίσεις, το SUV αποδίδει 429 ίππους και 520Nm ροπής, ενώ με την ηλεκτρική υποβοήθηση προσφέρει 22 ίππους και 250Νm ροπής παραπάνω, όταν υπάρχει ανάγκη. Το νέο αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ/ώρα.
Το EQ Boost συνδυάζει τον ρόλο της μίζας και του εναλλάκτη μέσα σε έναν ισχυρό ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος τοποθετείται μεταξύ του κινητήρα και της μετάδοσης. Αυτός ο κινητήρας δεν προσθέτει μόνο ριπές δύναμης, αλλά βοηθά στην εικονική εξαφάνιση του turbo-lag, ενώ επίσης μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους. Τέλος, το EQ Boost δίνει ενέργεια και στο ηλεκτρικό σύστημα 48-Volt του αυτοκινήτου.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Με τον κινητήρα ενώνονται το αυτόματο κιβώτιο AMG SpeedShift TCT 9 ταχυτήτων και το ρυθμιζόμενο σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4Matic+, το οποίο υπολογίζει συνεχώς την ιδανική κατανομή ροπής, βελτιώνοντας την πρόσφυση σε κάθε κατάσταση οδήγησης.
Η Mercedes-AMG τοποθέτησε επίσης ένα «έξυπνο» σύστημα αερανάρτησης. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις ανάρτησης (Comfort, Sport και Sport+). Επιπλέον, το Trail Mode και το Sand Mode έχουν σχεδιαστεί για κίνηση εκτός δρόμου, ενώ το όχημα μπορεί να ανυψωθεί κατ’επιλογήν μέχρι και 55 χιλιοστά.
Εμφανισιακά , η GLE 53 4Matic+ έχει επιθετικό και δυναμικό σχεδιασμό, που περιλαμβάνει την μπροστινή μάσκα «Panamericana» της εταιρείας. Πολλές από τις εισαγωγές αέρα που βρίσκονται στο εμπρός μέρος δεν είναι λειτουργικές, αλλά δίνουν στο SUV την παρουσία ενός γνήσιου AMG.
Το περίφημο σύστημα infotainment «MBUX» ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, που σημαίνει ότι το GLE διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία μεγάλη οθόνη στο κέντρο.
Το AMG Performance τιμόνι είναι καλυμμένο με μαύρο δέρμα Nappa, έχει κόκκινες ραφές και αλουμινένια «αυτάκια» για την αλλαγή των ταχυτήτων.
Ο Γερμανός κατασκευαστής δεν αποκάλυψε καμία πληροφορία όσον αφορά το κόστος του νέου Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+.