Το αυτοκίνητο έχει μήκος 2,5 μέτρα και 1,5 μέτρο ύψος και φάρδος. Ζυγίζει μόνο 425 κιλά, είναι ηλεκτροκίνητο, έχει τελική ταχύτητα τα 45 χλμ/ώρα και μπορεί να οδηγηθεί χωρίς δίπλωμα οδήγησης (σε ορισμένες χώρες).
Η μπαταρία λιθίου τοποθετείται κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου και χρειάζεται 2 ώρες για να φορτίσει πλήρως, προσφέροντας μία (περιορισμένη) αυτονομία 100 χιλιομέτρων.
Όλα τα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευής από 1 Ιανουαρίου 2019, επιβάλλεται να εκπέμπουν έναν τεχνητό ήχο όταν κινούνται σε χαμηλές ταχύτητες, για να προειδοποιούν τους πεζούς. Η Citroen εξόπλισε το Ami One με έναν δικό του ήχο, που συνδυάζει αντρικές και γυναικείες φωνές, σχηματίζοντας μία μελωδία που αλλάζει σύμφωνα με την ταχύτητα που κινείται.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Το Ami One έχει ένα δυναμικό εξωτερικό σχεδιασμό με πολλά «κοινά» εξαρτήματα. Για παράδειγμα, η πόρτα του οδηγού έχει το χερούλι στο εμπρός μέρος και η πόρτα του συνοδηγού έχει το χερούλι στο πίσω μέρος, πράγμα που μας δείχνει ότι οι δύο πόρτες είναι ολόιδιες και βγαίνουν από την ίδια γραμμή παραγωγής. Το ίδιο συμβαίνει και με τους προφυλακτήρες.
Στο εσωτερικό του, το concept έχει δύο καθίσματα. Πριν μπει στην καμπίνα, ο οδηγός πρέπει να ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας ένα QR Code. Μετά, θα πρέπει να τοποθετήσει το smartphone του στην ειδική θέση μπροστά του και έτσι θα ξεκινήσει η αλληλεπίδραση του με το αυτοκίνητο. Το σύστημα heads-up display θα προβάλει την οθόνη του κινητού και οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες όπως οι φωνητικές εντολές. Τέλος, μπορούν να ενημερωθούν από το κινητό του για το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας, την κατανάλωση και άλλες πληροφορίες.
«Η Citroen σχεδίασε το Ami One Concept ως μία εναλλακτική λύση στα Μ.Μ.Μ. και άλλα μέσα μεταφοράς όπως τα ποδήλατα και τα ηλεκτρικά scooter» εξήγησε ο κατασκευαστής, προσθέτοντας ότι «ακριβώς σαν το 2CV, που έφερε την ελευθερία της κίνησης τον περασμένο αιώνα, το Ami One ελευθερώνει την αστική μετακίνηση για όλους με μοναδικό τρόπο».