Οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη έχουν μειωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια ως αποτέλεσμα του σκανδάλου με τις εκπομπές ρύπων των VW. Όμως, υπάρχει ακόμα ένα κομμάτι της αγοράς το οποίο προτιμά τα TDI μοντέλα. Η Audi δείχνει σίγουρη ότι ένα diesel SUV υψηλών επιδόσεων έχει λόγο ύπαρξης στην αγορά αυτοκινήτου, δίνοντας ένα μικρό αδερφάκι στο SQ7 TDI.
Έτσι λοιπόν δημιουργήθηκε το SQ5 TDI και τα απίστευτα νούμερα που το συνοδεύουν: 700Nm ροπής και 347 ίπποι από έναν V6 με υβριδική τουρμπίνα.
Σε αυτό, τοποθετείται ένα ηλεκτρικό σύστημα 48-volt το οποίο δίνει στροφές στην τουρμπίνα του αυτοκινήτου, κάνοντας πιο άμεση την ανταπόκριση του γκαζιού και εξαφανίζοντας το turbo-lag. Το ηλεκτρικό σύστημα παρεμβαίνει από τις 1.650 στροφές ανά λεπτό, εκεί που η ροή των καυσαερίων δεν είναι αρκετή για να αυξήσει την πίεση της τουρμπίνας.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Η Audi δήλωσε πως το SQ5 χρειάζεται 5,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει μία «ταχύτητα αυτοκινητόδρομου», που μάλλον είναι ο τρόπος της εταιρείας να μας ενημερώσει για την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα του αυτοκινήτου.
Εκτός των βελτιωμένων επιδόσεων, το υβριδικό σύστημα turbo εξοικονομεί και καύσιμο, με την εταιρεία να υπόσχεται μείωση κατανάλωσης κατά 0.7 λίτρα/100χλμ στο πραγματικό κόσμο. Η κίνηση μεταδίδεται στους τροχούς μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Σαν γνήσιο Quattro, η αυτόματα προσαρμόσιμη τετρακίνηση μπορεί να στείλει μέχρι και το 70% της δύναμης στους εμπρός ή το 85% της δύναμης στους πίσω τροχούς.