Όπως και το ST της προηγούμενης γενιάς, το νέο Focus είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές αμαξώματος και δύο επιλογές κινητήρα.
Μεγάλη είδηση στην βενζινοκίνητη έκδοση είναι η αλλαγή του 4-κυλίνδρου turbo κινητήρα 2 λίτρων, με έναν ισχυρότερο Ecoboost 2,3 λίτρων, 276 ίππων και 420Nm ροπής.
Συγκρίνοντας το με τον προηγούμενο δίλιτρο κινητήρα, ο νέος αποδίδει 12% περισσότερους ίππους και 17% περισσότερη ροπή.
Ο καινούριος, αλουμινένιος κινητήρας 2,3 λίτρων είναι αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που απέκτησε η Ford αναπτύσσοντας το Ford GT και το F-150 Raptor pickup, με τεχνολογίες anti-lag που προσπαθούν να εξαφανίσουν το turbo-lag και να προσφέρουν «άμεση παράδοση δύναμης» στο Sport και στο Track Mode. Όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι που από το πετάλι, το anti-lag κρατά το γκάζι «ανοιχτό», διατηρώντας ψηλά τις στροφές του turbo.
Επίσης, το νέο ST εξοπλίζεται για πρώτη φορά με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό (eLSD) που βελτιώνει την πρόσφυση και την ευστάθεια του οχήματος.
Σύμφωνα με την Ford, η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται κάτω από 6 δευτερόλεπτα.
Εκτός από τον βενζινοκινητήρα, η Ford προσφέρει επίσης την επιλογή ενός EcoBlue κινητήρα πετρελαίου 2 λίτρων. Ο συγκεκριμένος αποδίδει 187 ίππους και 400Nm ροπής, ενώ παράλληλα είναι ο πιο δυνατός κινητήρας πετρελαίου που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Focus.
Και οι δύο εκδόσεις συνοδεύονται από ένα «κοντό» 6-τάχυτο κιβώτιο. Ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού, οι αγοραστές μπορούν να εξοπλίζουν το κιβώτιο τους με Rev-Matching ή με ένα αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων.