Όπως και το ST της προηγούμενης γενιάς, το νέο Focus είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές αμαξώματος και δύο επιλογές κινητήρα.
Μεγάλη είδηση στην βενζινοκίνητη έκδοση είναι η αλλαγή του 4-κυλίνδρου turbo κινητήρα 2 λίτρων, με έναν ισχυρότερο Ecoboost 2,3 λίτρων, 276 ίππων και 420Nm ροπής.
Συγκρίνοντας το με τον προηγούμενο δίλιτρο κινητήρα, ο νέος αποδίδει 12% περισσότερους ίππους και 17% περισσότερη ροπή.
Ο καινούριος, αλουμινένιος κινητήρας 2,3 λίτρων είναι αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που απέκτησε η Ford αναπτύσσοντας το Ford GT και το F-150 Raptor pickup, με τεχνολογίες anti-lag που προσπαθούν να εξαφανίσουν το turbo-lag και να προσφέρουν «άμεση παράδοση δύναμης» στο Sport και στο Track Mode. Όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι που από το πετάλι, το anti-lag κρατά το γκάζι «ανοιχτό», διατηρώντας ψηλά τις στροφές του turbo.
Δοκιμή Porsche Cayenne e-Hybrid: Ακαταμάχητα γοητευτική, αδιανόητα ικανή!
Επίσης, το νέο ST εξοπλίζεται για πρώτη φορά με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό (eLSD) που βελτιώνει την πρόσφυση και την ευστάθεια του οχήματος.
Σύμφωνα με την Ford, η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται κάτω από 6 δευτερόλεπτα.
Εκτός από τον βενζινοκινητήρα, η Ford προσφέρει επίσης την επιλογή ενός EcoBlue κινητήρα πετρελαίου 2 λίτρων. Ο συγκεκριμένος αποδίδει 187 ίππους και 400Nm ροπής, ενώ παράλληλα είναι ο πιο δυνατός κινητήρας πετρελαίου που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Focus.
Και οι δύο εκδόσεις συνοδεύονται από ένα «κοντό» 6-τάχυτο κιβώτιο. Ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού, οι αγοραστές μπορούν να εξοπλίζουν το κιβώτιο τους με Rev-Matching ή με ένα αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων.