Ο νέος κινητήρας αντικαθιστά τον πετρελαιοκίνητο V6 που διέθετε το υβριδικό Range Rover και έχει διαθέτει έναν ηλεκτρικό υπερτροφοδότη και ένα twin-scroll turbo. Έτσι, αποδίδει 395 ίππους και 550Nm ροπής.
Η εταιρεία δήλωσε πως ο ηλεκτρικός υπερτροφοδότης κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο μπορεί να «ανεβάσει» 120.000 σ.α.λ. σε μισό δευτερόλεπτο. Η παρουσία των παραπάνω αναμένεται να εξαφανίσει σχεδόν εντελώς το turbo lag. Οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν κατά 12% με τον νέο κινητήρα, ενώ οι εκπομπές σωματιδίων μειώθηκαν κατά 75%.
Πέραν του νέου κινητήρα, αναβαθμίστηκε και το σύστημα μετάδοσης του Sport HST και περιλαμβάνει την λειτουργία Continuous Variable Valve Lift (CVVL), ένα σύστημα που μεταβάλλει το χρονισμό των βαλβίδων εισόδου για να βελτιώσει την απόδοση. Επίσης, υπάρχει ένα ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt, το οποίο συλλέγει ενέργεια όταν το όχημα κινείται, προσφέρει πρόσθετη ροπή στον κινητήρα και ενεργοποιεί το σύστημα Start-Stop.
«Οι εξακύλινδροι κινητήρες είναι εκ φύσεως πιο ισορροπημένοι από τους V6 και η ολοκαίνουργια μας μονάδα ‘Ingenium’ τηρεί την υπόσχεση ότι θα βελτιστοποιήσει την απόδοση σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας. Οι προηγμένες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένου ενός ηλεκτρικού υπερτροφοδότη, εξασφαλίζουν ξεχωριστές επιδόσεις στο Range Rover Sport, ενώ το έξυπνο σύστημα MHEV συλλέγει ενέργεια για να βελτιώσει την οικονομία καυσίμου και να μειώσει τις εκπομπές ρύπων», δήλωσε ο Nick Rogers, executive director της μηχανικής των προϊόντων της Jaguar Land Rover.