Το C3 σημείωσε αύξηση πωλήσεων +24,5% και το C3 Aircross κατέκτησε την 4η θέση πωλήσεων της κατηγορίας του στην Ελληνική αγορά. Η εταιρεία αισθάνεται αισιόδοξη ότι τα ίδια αποτελέσματα θα φέρουν και τα νέα μοντέλα που λανσάρει, το C5 Aircross και το νέο Berlingo.
Συνολικά η εταιρεία αύξησε το μερίδιο της στην Ελληνική αγορά κατά 0,6 μονάδες, φτάνοντας το 5.2%. Οι πωλήσεις της μέσα στο 2018 αυξήθηκαν κατά 32% και σημειώθηκε νέο ρεκόρ με 5.767 πωλήσεις.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Εκτός από τα επιβατικά οχήματα, η Citroën είχε μια επιτυχημένη χρονιά και στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων, με αύξηση των πωλήσεων κατά 40.7% και συνολικό μερίδιο αγοράς 5.5%. Οι πωλήσεις του Jumpy αυξήθηκαν κατά 125%, το C3 Enterprise κατά 58% και του Berlingo κατά 41%.
Ο κ. Δημήτρης Καββούρης, COO της Citroen και της DS Automobiles στην Ελλάδα, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα εμπορικά αποτελέσματα του 2018, δηλώνοντας «Ήταν μία πολύ καλή επίδοση για τη χρονιά που μας πέρασε. Ευχαριστούμε πολύ τους πελάτες που μας εμπιστεύθηκαν, το επίσημο Δίκτυο Διανομέων της Citroën, το προσωπικό της εταιρίας, τους άμεσους συνεργάτες μας, τη διαφημιστική μας εταιρία και όλους όσους μας υποστήριξαν για να πραγματοποιηθούν αυτές οι επιτυχίες».