Η συγκεκριμένη εκστρατεία της Nissan India αποτελεί μέρος του δημόσιου κινήματος του #HaveYouClickedToday στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Το πρόγραμμα της εκστρατείας, βασίζεται σε πληροφορίες από έρευνα που δημοσιεύθηκε πρόσφατα, που είχε τίτλο «Χρήση της ζώνης πίσω καθίσματος και Παιδική Οδική Ασφάλεια στην Ινδία» και διεξήχθη από τη Nissan India και το SaveLIFE Foundation.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι περισσότερο από το ένα πέμπτο του συνόλου των Ινδών επιλέγουν να μην φορούν ζώνη ασφαλείας στα πίσω καθίσματα των αυτοκινήτων, καθώς νιώθουν άβολα και θεωρούν πως …φθείρουν τα ρούχα τους.
Με βάση τα παραπάνω δεδομένα και έχοντας ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη χρήση των ζώνης ασφαλείας, η Nissan India συνεργάστηκε με τον γνωστό σχεδιαστή μόδας του Bollywood, Kunal Rawal, για να δημιουργήσουν από κοινού το Nissan Seat Belt Shirt.
«Η έρευνα της Nissan για τις ζώνες των πίσω καθισμάτων, κατέδειξε ότι ένας στους πέντε Ινδούς είναι πρόθυμος να ρισκάρει τη ζωή του, προκειμένου να μην τσαλακώσει τα ρούχα του ή για να μη νιώσει δυσφορία», δήλωσε ο Thomas Kuehl, πρόεδρος της Nissan India Operations.
«Αυτό αποτελεί μια ευκαιρία για να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε την συγκεκριμένη συμπεριφορά σε όλους τους οδηγούς και επιβάτες. Το Nissan SBS είναι μια ιδέα που δημιουργήσαμε με τον Kunal Rawal για να πυροδοτήσουμε το διάλογο και για να υπενθυμίσουμε την προτεραιότητα στην ασφάλεια, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τις ευαισθησίες του κοινού περί μόδας.»
Το πουκάμισο Nissan Seat Belt είναι ανθεκτικό στο τσαλάκωμα, διατίθεται σε λευκό χρώμα και είναι φτιαγμένο από ένα μείγμα βαμβακιού και πολυεστέρα. Επίσης, φέρει σχετική στάμπα με τη ζώνη ασφαλείας, «σιγουρεύοντας» ότι αυτός που το φορά θα θυμάται να φορέσει τη ζώνη ασφαλείας όταν μπει στο αυτοκίνητο.