Η Audi χρησιμοποιεί λιτές διαδικασίες για να αναλύσει τις ιδέες των εργαζόμενων. Ειδικοί από κάθε τμήμα, αναλύουν τις προτάσεις και αποφασίζουν εκείνη την στιγμή εάν θα εφαρμοστεί. Ένα online εργαλείο ενημερώνει τους εργαζόμενους της Audi για την πρόοδο στην διαδικασία που πρότειναν, εξασφαλίζοντας απόλυτη διαφάνεια. «Ο κάθε εργαζόμενος μπορεί να εκφράσει τις ιδέες του στο πρόγραμμα ιδεών της Audi. Με αυτό τον τρόπο, όχι μόνο βοηθούν την Audi να βελτιωθεί για το μέλλον, αλλά συνεισφέρει και σε μία πιο αποδοτική, βιώσιμη και καλύτερη εταιρεία», δήλωσε ο Marcus Schult, επικεφαλής του Audi Ideas Agency.
O Klaus Mittermaier, πρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου Εργασίας της Audi, δήλωσε: «Κάθε ένας από τους συναδέλφους μας πρέπει να ωφελείται προσωπικά από τις προτάσεις του για βελτίωση. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τα μέλη του Συμβουλίου Εργασίας, διότι οι ιδέες των εργαζόμενων είναι σημαντικές για την βιώσιμη επιτυχία της Audi. Έτσι, η εταιρεία επιβραβεύει αυτή την τεράστια δέσμευση αναλόγως.»
Σε ένα παράδειγμα, δύο εργαζόμενοι από το Neckarsulm, των οποίων η δουλειά είναι να βάφουν τα αυτοκίνητα με ειδικά χρώματα, παρουσίασαν έναν πιο αποδοτικό τρόπο χρήσης της μπογιάς, μειώνοντας τις ανάγκες για χρώμα και «σώζοντας» 280.000€ από την εταιρεία. Ένα άλλο παράδειγμα, στο εργοστάσιο του Inglostadt, τρεις εργαζόμενοι στο αμάξωμα του αυτοκινήτου, είχαν την ιδέα να εξοπλίζουν το λέιζερ συγκολλήσεων με έναν εκτοξευτή αέρα, μειώνοντας τα υπολείμματα της συγκόλλησης και γλυτώνοντας 40.000€ από την εταιρεία ετησίως.
Η Audi λειτουργεί με το σύστημα των προτάσεων εδώ και 50 χρόνια, με το πρόγραμμα ιδεών να παίρνει την τωρινή του μορφή το 1994. Η εταιρεία χρησιμοποιεί αυτή την ιδέα σε όλα της τα Ευρωπαϊκά εργοστάσια. Οι εργαζόμενοι στις εγκαταστάσεις της Audi στην Győr και στις Βρυξέλλες υπέβαλλαν συνολικά 12.000 προτάσεις για βελτίωση μέσα στο 2018, εξοικονομώντας από την εταιρεία πάνω από 34 εκατομμύρια ευρώ.