Οι δοκιμές θα πραγματοποιούνται σε αυτοκινητόδρομους, με εκπαιδευμένους οδηγούς πίσω από το τιμόνι, αν και δεν θα έχουν τα χέρια τους στο τιμόνι. Η μέγιστη ταχύτητα θα είναι τα 80 χλμ/ώρα και το αυτοκίνητο θα οδηγείται από αυτόνομο λογισμικό επιπέδου 4. «Η έγκριση για δοκιμές σε πραγματικό περιβάλλον είναι απαραίτητη, για την συλλογή σημαντικών πληροφοριών. Είναι μία σημαντική μέρα για την εξέλιξη της Zenuity και των αυτόνομων δυνατοτήτων της» δήλωσε ο CTO της Veoneer, Nishant Batra.
Ο εκπρόσωπος της Veoneer, Thomas Jonsson, δήλωσε πώς είναι πολύ νωρίς για να σκεφτούν το αν είναι πιθανό η Zenuity να δοκιμάσει αυτόνομα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό ασφαλείας. Η Veoneer, εταιρεία λογισμικού, πραγματοποιεί δοκιμές στην Σουηδία και συλλέγει δεδομένα για τους αισθητήρες, ενώ η Volvo κάνει ξεχωριστές δοκιμές, με σκοπό την μελέτη της οδηγικής εμπειρίας και της οδηγικής συμπεριφοράς.
Η Volvo έχει σκοπό την πώληση αυτόνομων οχημάτων κάποια στιγμή μετά το 2021, ενώ σύμφωνα με το πλάνο της, θέλει το ένα τρίτο των αυτοκινήτων που πουλά μετά το 2025 να είναι αυτόνομα.