«Αντί αυτού, η Land Rover θα συγκεντρώσει τους πόρους της και θα επενδύσει στην επόμενη γενιά των προϊόντων της». Η JLR θα προσπαθήσει να μειώσει τα κόστη της κατά 2.5 δις. λίρες μέσα στους επόμενους 18 μήνες, ενώ μέρος αυτού του σχεδίου είναι και η μείωση των θέσεων εργασίας κατά 4500. Φαίνεται πως το SV Coupe ήταν μία παράπλευρη απώλεια αυτού του πλάνου. Το πλάνο ήταν το SUV να εξοπλιζόταν με έναν V8 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 5 λίτρων, με απόδοση 557 ίππων, που θα είχε αποτέλεσμα την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 5 δευτερόλεπτα, παρά το υψηλό βάρος του.
Η αλήθεια είναι ότι το SV Coupe των 240.000£ δεν ήταν και το πιο απλό όχημα για κατασκευή. Κάθε ένα από αυτά είναι φτιαγμένα στο χέρι, από το ειδικό τμήμα της JLR με την ονομασία SVO (Special Vehicle Operations), στο τεχνικό τους κέντρο στο Warwickshire, ενώ μοιράζεται πολύ λίγα μέρη αμαξώματος με το «απλό» Ranger Rover, μόνο το καπό και την πόρτα του χώρου αποσκευών.