Οι μελλοντικές πτήσεις θα συγκεντρωθούν στην κίνηση προς τα εμπρός καθώς και την εναλλαγή μεταξύ οριζόντιας και εμπρόσθιας λειτουργίας πτήσης.
Ο CTO της Boeing, Greg Hyslop δήλωσε ότι η εταιρεία κατάφερε να έχει ένα ιπτάμενο πρωτότυπο σε μόλις ένα χρόνο από την αρχική σύλληψη της ιδέας. «Η εξειδίκευση και η καινοτομία της Boeing είναι πολύ σημαντικές για την ανάπτυξη της αεροπορίας ως τον πιο ασφαλή και αποδοτικό τρόπο μετακίνησης. Θα συνεχίσουμε να αναζητούμε νέες λύσεις μετακίνησης με ασφαλή, καινοτόμο και υπεύθυνο τρόπο.»
Κόβει τις επιδοτήσεις για ηλεκτρικά ο Τραμπ – Σφυράει… κλέφτικα ο Έλον Μασκ
Το πρωτότυπο εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό σύστημα προώθησης και έχει αυτονομία 80 χιλιομέτρων. Έχει πλάτος 8,5 μέτρα και μήκος 9 μέτρα, ενώ έχει σχεδιαστεί με τρόπο που διευκολύνει την πτήση.
Πέρα από το PAV, η Boeing NeXt, το παράρτημα της εταιρείας που μελετά εναλλακτικές λύσεις για τις αστικές μετακινήσεις, έχει αναπτύξει ένα αυτόνομο ηλεκτρικό φορτηγό αεροσκάφος με δυνατότητα μεταφοράς 226 κιλών, με την ονομασία CAV (Cargo Air Vehicle). Το CAV ολοκλήρωσε την πρώτη του δοκιμαστική πτήση πέρυσι.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]