Αρχικά είναι διαθέσιμα δύο νέα χρώματα, το Mango Yellow και το Quartz White, όπως επίσης διατίθενται και νέες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Η σχεδιαστική ομάδα της Renault ανανέωσε ελαφρώς τον εμπρός προφυλακτήρα, με την βαμμένη επιφάνεια του να είναι πλέον μεγαλύτερη, ενώ επίσης τα φώτα ημέρας ενσωματώθηκαν στα φώτα του αυτοκινήτου. Στην νέα τους θέση, τα LED φώτα ημέρας (με σχήμα «C») λειτουργούν και ως φλάς. Το μοτίβο του «C» συνεχίζει και στο πίσω μέρος του νέου μοντέλου, με επανασχεδιασμένα πίσω φώτα. Το κουμπί για το άνοιγμα του πορτμπαγκάζ μεταφέρθηκε κάτω από τον πίσω υαλοκαθαριστήρα για ευκολία χρήσης. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η εταιρεία μείωσε το ύψος του Twingo κατά 10 χιλιοστά, για να ελαττώσει την αντίσταση του αέρα, αυξάνοντας την αποδοτικότητα καυσίμων του.
Μπαίνοντας μέσα στην καμπίνα βλέπουμε την νέα οθόνη 7 ιντσών, εξοπλισμένη με το αναβαθμισμένο λειτουργικό σύστημα Renault Easy Connect. Η κεντρική κονσόλα επανασχεδιάστηκε για να μπορεί να φιλοξενήσει μία ποτηροθήκη ή ένα smartphone. Επιπρόσθετα, το Twingo διαθέτει νέα υφάσματα στα καθίσματα και ανανεωμένο λεβιέ ταχυτήτων.
Απότομη στροφή στην αγορά αυτοκινήτου: Τα υβριδικά προτιμούν οι Έλληνες
Το πισωκίνητο, πισωμήχανο hatchback διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρα. Και οι δύο είναι τρικύλινδροι κινητήρες βενζίνης. Η μία επιλογή είναι ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 1000 κυβικών, απόδοσης 65 ή 75 ίππων και 95Nm ροπής, που συνοδεύεται αποκλειστικά από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Η άλλη επιλογή είναι ένας turbo κινητήρας 900 κυβικών, με απόδοση 93 ίππων και 135Nm ροπής. Ο turbo κινητήρας συνοδεύεται προαιρετικά από ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Μπορεί οι ίπποι να είναι κάτω από 100 σε όλες τις εκδόσεις, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το μικροκαμωμένο hatchback ζυγίζει λιγότερο από έναν τόνο.
Το νέο Twingo θα παρουσιαστεί το Μάρτιο στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Ακόμη δεν υπάρχουν πληροφορίες για το «καυτό» Twingo GT, αλλά το πιο πιθανό είναι η ανανεωμένη του έκδοση να παρουσιαστεί σύντομα.